🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

اعضای شورای اسلامی شهر و مهندس بهارستانی شهردار طبس با دکتر جمالی‌نژاد معاون هماهنگی امور عمرانی وزارت کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار که با هماهنگی شهردار طبس و با همراهی دکتر امیرحسنخانی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی انجام شد، آقایان امینی، هاشمی و خانم حسین‌پور حضور داشتند.

 

ادامه پست قبل …
? دکتر جمالی‌نژاد معاون هماهنگی امور عمرانی وزارت کشور در حضور اعضای شورای اسلامی شهر و نماینده مردم طبس در مجلس گفت: توانمندی‌های شهرستان طبس بسیار بالاست و آقای مهندس بهارستانی با توجه به شناختی که از ایشان دارم، ظرفیت‌ها را بخوبی می‌شناسد و می‌تواند آنها را شکوفا کند.

? رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور افزود: شاید نجابت و محجوبیت مردم طبس باعث شود مطالبات طرح نشود اما شهروندان در این شهرستان نیاز به زیرساخت‌های سرگرمی، نشاط و تفریح دارند که باید به آنها توجه شود.

✅ #طبس_را_مولد_ثروت_کنید

? وی تصریح کرد: وجود ۲ میلیون مسافر در ایام نوروز مصداق پتانسیل نهفته در شهرستان طبس می‌باشد و از دید جهانی این نوع شهرها را بین‌راهی مسافرپذبر می بینند که می‌تواند برای مردم تولید ثروت کند.

? دکتر جمالی‌نژاد تاکید کرد: شهرداری میتواند در این نوع شهرهای مسافرپذیر با احداث مجتمع‌های میان‌راهی، بازارچه‌های محصولات منطقه، اقامت‌گاه‌های بومی و محلی به تولید ثروت در شهرستان طبس کمک کند.

✅ #معادن_پای_رفاه_مردم_بیایند

? معاون عمرانی وزیر کشور به ذخایر غنی معدنی شهرستان طبس اشاره کرد و افزود: با تعریف طرح‌های بزرگ، شرکت‌های معدنی را به مشارکت دعوت کنید و باید برای پرداخت حقوق شهروندان بومی مناطق معدنی و با استفاده از درآمد معادن به توسعه زیرساخت‌های فرهنگی، ورزشی، عمرانی کمک شود.

? وی گفت: احداث اکوپارک، بوستان‌ها، تربیت گونه‌های گیاهی کم آبخواه در محیطی جذاب می‌تواند کمک موثری به توسعه نشاط اجتماعی کند.

? مهدی جمالی‌نژاد در پاسخ به طرح مطالبات از سوی نمایندگان مردم و شهردار طبس گفت: در صورت تصویب قانون جدید تامین اعتبار شهرداری‌ها در مجلس شورای اسلامی و تخصیص آن، در حوزه اعتبارات، اختصاص قیر و تسهیلات ارزان قیمت و نیز تامین هزینه خرید دوچرخه مساعدت خواهیم کرد.

✅ #طبس_پروژهای_درآمدزا_می‌خواهد

? نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی نیز د این دیدار ضمن بیان مشکلات شهرداری طبس با معاون عمرانی وزیر کشور بر توجه ویژه به آنها تاکید کرد.

? دکتر محمدرضا امیرحسنخانی تصریح کرد: شهرداری طبس نیازمند طرح‌های درآمدزا است و باید پروژه‌هایی تعریف شود که ضمن تامین رفاه عمومی باعث کمک اقتصادی به شهرداری باشد.

✅ #شهردار_کار_زیربنایی_می‌کند

?وی افزود: آقای مهندس بهارستانی کارهای خوب و زیربنایی در طبس انجام داده که قابل تقدیر است و از شورای شهر هم برای انتخاب این شهردار تشکر می‌کنم اما از شهردار سابق و اسبق این شهر هم کارهای مطلوبی انجام داده‌اند قدردانی می‌کنم.

? آقایان محمود امینی و سید علی هاشمی و خانم حسین‌پور و مهندس بهارستانی در این دیدار ضمن بیان مطالبات مردمی و مشکلات حوزه مدیریت شهری خواستار ورود معاون عمرانی وزرات کشور به مباحث تجمیع مالیات بر ارزش افزوده که موجب زیان شهرداری طبس شد، عدم پرداخت ۲ درصد سهم طبس از فروش محصولات معدنی، تامین اعتبار آبیاری تحت فشار فضای سبز و احیای باغ گلشن، توجه ویژه به رفاه بانوان و پارک بانوان بویژه برای ورزش و نشاط اجتماعی، کمک به تجهیز ماشین‌آلات و تامین قیر برای ترمیم آسفالت فرسوده معابر شهر طبس شدند.

✍️ در این نشست صمیمی برخی موارد دیگر از سری مطالبات مردم شهرستان طبس توسط نمایندگان مردم، بعرض معاون هماهنگی امور عمرانی وزیر کشور رسید.