🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

بسم‌الله الرحمن الرحیم
یا ایها الذین آمنوا اذا نودی للصلاه من یوم الجمعه فاسعوا الی ذکر الله و ذروالبیع ذالکم خیر لکم ان کنتم تعلمون ( سوره جمعه آیه ۹)

ای کسانی که ایمان آورده اید چون برای نماز جمعه ندا در داده شد به سوی خدا بشتابید و داد و ستد را واگذارید ، اگر بدانید این برای شما بهتر است.

#پنجم_مرداد ماه سالروز اقامه اولین نمازجمعه بعد از انقلاب اسلامی ایران است.

نمازی پر فضیلت و دشمن شکن که خداوند سبحان در سوره ی جمعه صراحتا مومنان را به حضور و اقامه ی باشکوه آن دعوت نموده است.

بدون تردید یکی از مهمترین دستاوردها و برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اقامه پرشکوه نمازجمعه است که می توان از آن بعنوان نمادی از عزت، اقتدار و وحدت میان آحاد جامعه اسلامی و مسئولان یاد کرد که اقامه آن موجب بصیرت افرایی و کاهش مشکلات و بیان خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی به آحاد جامعه اسلامی می شود.

وجود امامان جمعه و در راس آن نماینده محترم ولی فقیه در استان بعنوان ستون و پشتوانه‌ای محکم در گسترش و ترویج فرهنگ اخلاق مداری، وحدت و همراهی در امور اجرایی و عمومی استان است و این امر می تواند بیش از پیش مسئولان را در خدمت رسانی به مردم یاری رساند‌.

اینجانب؛ سالروز تاریخی اقامه اولین نمازجمعه توسط مرحوم حضرت آیت الله طالقانی (ره) را به ائمه محترم جمعه استان و به ویژه حضرت آیت الله عبادی، نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه‌ی محبوب شهرستان طبس؛ حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین اقای دکتر محمدی، تبریک عرض مینمایم و یاد امامان جمعه فقید شهرستان را بزرگ می‌دارم و به روح ملکوتی آن عزیزان درود و سلام می‌فرستم.

امید که در سایه همدلی و همراهی تمامی مسئولان نظام و به برکت دعای خیر و انفاس روحانی علمای دین، بتوانیم موفق به ارائه بهترین خدمات به مردم نجیب و قدرشناس استان که همانا صاحبان اصلی انقلاب و نظام می باشند، گردیم.

✍️ مجید بهار ستانی
شهردار طبس گلشن