🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

وَأَمْرُهُمْ شُورَى بَيْنَهُمْ

?مشورت يکی از ارکان مهم سلامت تصميم گيری هاست. بنا به فرمايش پيامبر اعظم (ص) “هيچ قومی مشورت نکردند جز آنکه به بهترين امور هدايت يافتند”.

?به لطف استقرار مستحکم جمهوری اسلامی ايران و در راستای احترام و اکرام به شخصيت و هويت انسان و مردم عزيز ايران نهادی به نام شورای اسلامی در اين کشور شکل گرفت.

?شورا را می توان به عنوان نمادی از تعاون، همت و همدلی و کوشش در جهت رفع کمبودها و رسیدن به آبادانی و توسعه با سرعت هر چه بیشتر شهر وروستا دانست.

?اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام راحل عطیم الشأن انقلاب اسلامی و آرزوی صحت و سلامتی برای‌مقام‌معظم رهبری، اين روز با شکوه را به همه‌ی اعضای شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای شهرستان به‌ ويژه اعضای ادوار گذشته شورای اسلامی شهر طبس که با وظيفه‌شناسی، همدلی و همزبانی در حل مشکلات شهر و تعالی و رشد و بالندگی نگین کویر تلاش و مجاهدت نموده اند و با امانت وکفايت برای نيل به جامعه‌ی شهروند مدار خالصانه کوشش کرده اند، تبريک و تهنيت عرض می نمايم.

?انشاالله که با عنایت خداوند بزرگ اینجانب و همکاران در ششمین دوره شورای اسلامی شهر طبس همچون گذشته در ادامه مسیر خدمت بیش از پیش در جهت کسب رضایت الهی با خدمت خالصانه به مردم همت و تلاش مضاعف تری را برای توسعه و آبادانی شهری را سرلوحه برنامه های خود قرار خواهیم داد..

✍️ رسول عراقی رئیس شورای اسلامی شهر طبس