🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

تسلیت

درگذشت خیر نیک اندیش

خانواده های محترم صدقی، غضنفری و سایر فامیل وابسته

انا لله و انا الیه راجعون

هرکه آمد به جهان اهل فنا خواهد بود /
آنکه پاینده و باقیست خدا خواهد بود

خبر درگذشت جانسوز و غمبار خیّرِ نیک اندیش مادری مهربان، بانوی فداکار مرحومه مغفوره شادروان #بهجت_غضنفری موجب تاسف و تالم فراوان گردید.

آن مرحومه همسر گرانقدر استاد
پرافتخار بین المللی شهرستان طبس، مرحوم پروفسور حسین صدقی پدر علم هیدرولوژی ایران، نقش بسزایی در خدمات مخلصانه همسر خویش به میهن و جامعه جهانی داشت. بخاطرعشق به وطن و زادگاه خود شهرستان طبس با هزاران کیلومتر دوری، همواره در عمر خود منشا خیر و نوعدوستی برای همشهریان بود. مدیریت شهری طبس از سخاوتمندی و نیک اندیشی آن مرحومه بارها بهره مند شد و نام و یاد نیکش تا ابد در دل و جان مردمان قدرشناس کویر طبس جاودان شد.

مرحومه بهجت غضنفری خدمات ارزشمند و ماندگاری را در زندگی خویش برای مردم طبس به یادگار گذاشت. توجه وکمک به شور و نشاط شهروندان و اهمیت دادن به مسئله مهم توسعه فضای سبز و درختکاری، ترویج فرهنگ کتابخوانی برای افزایش دانش شهروندی به ویژه برای کودکان، کمک به ایجاد پناهگاه برای حیوانات بلا صاحب، بخشی از تلاش ها و زحمات و اقدامات شایسته ی آن بانوی وارسته است.

بدین وسیله این مصیبت بزرگ را خدمت همشهریان عزیز طبسی، خانواده مکرم، فرزندان و بیوت داغدار تسلیت و تعزیت عرض نموده از خداوند متعال برای روح آن مرحومه علو درجات و مغفرت واسعه الهی و برای کلیه بازماندگان صبر و شکیبایی در این مصیبت بزرگ از درگاه ایزد متعال خواستاریم.

روح پاکش با حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها بانوی دو عالم محشور و نام، یاد و راهش جاودان باد.

مارا درغم خود شریک بدانید.

روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری طبس