🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

n00202292 b

n00202292 b

به گزارش روابط عمومی شهرداری طبس، در پی ضایعه درگذشت فرزند همکارمان نوجوان محمد پارسا شفیعیان در حادثه رانندگی، مجید بهارستانی یزدی شهردار طبس با صدور پیامی به بازماندگان تسلیت گفت. اعضای شورای اسلامی شهر  و کارکنان شهرداری طبس نیز با صدور پیام هایی جداگانه، این ضایعه جانسوز را تسلیت گفتند.

 متن تعدادی از پیام های تسلیت بدین شرح است:

دلا دیدی که آن فرزانه فرزند
چه دید اندر خم این طاق رنگین

به جای لوح سیمین در کنارش
فلک بر سر نهادش لوح سنگین

همکار گرامی جناب آقای محمد رضا شفیعیان

درگذشت غمبار فرزندتان ما را به شدت اندوهگین ساخت

فرزند میوه شیرین باغ زندگی است و چشم بستن بر سرو قامت او کاری دشوار و عظیم است اما از آنجا که مردان بزرگ همواره در برابر مشیت پروردگار سر تسلیم می‌سایند، رجای واثق دارم که سینه جنابعالی که از عشق حضرت دوست پر است، از شهد تسلیم لبالب خواهد شد ، او چونان دسته گلی خوشبو، پاک و بی‌آلایش بود که گلچین روزگار برای چیدنش لحظه‌شماری می‌کرد.
اما شما را نوید باد که در آخرت پاداشی دو چندان دریافت خواهید کرد که گل دسته‌ای منزه و با ایمان را از خاک به افلاک فرستادید.

✍ مجید بهارستانی یزدی
شهردار طبس

 

******************************

 

همکار گرامی جناب آقای محمد رضا شفیعیان

می‌دانیم آتشی که بر جان پدر و مادر از درگذشتن فرزند می‌افتد، به این زودی‌ها خاموشی نمی‌پذیرد. با این حال تسلیت ما را به عنوان قطره‌ای آب بر دریای آتش غمتان بپذیرید؛ باشد که با یاری خدا و صبر و شکیبایی شما این آتش اندک اندک سرد شود. سوگ فرزند مصیبت بسیار بزرگی است و زبان از بیان هر حرفی در این باره ناتوان است. امیدواریم خدای بزرگ صبری بسیار بزرگ‌تر از غمتان به شما بدهد. برای شما و خانواده گرامیتان صبر ،صبر، صبر و آرامش قلبی در برابر این غم آرزو می‌کنیم.

✍روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر طبس

 

*************************************

اِنّا للّه وَ اِنّا اِلَيْهِ راجِعوُن

كل من عليها فان و يبقي وجه ربك ذو الجلال و الاكرام

دوست وهمکارعزیز جناب محمدرضاشفیعیان
مرگ فرزند چنان سنگين و جانسوز است كه به دشواري به باور مي‌نشيند، ولي در برابر تقدير حضرت پروردگار چاره‌اي جز تسليم و رضا نيست.
با نهايت تأسف و تأثر درگذشت ناگهاني فرزند دلبندتان محمدپارسا را به شما و خانواده محترم تسليت عرض مي نمایم.
از خدواند بزرگ براي آن عزيز سفر كرده غفران واسعه الهي و براي كليه بازماندگان محترم صبري جميل و اجري جزيل را مسئلت مي نمایم.

روحش شاد يادش گرامي

برادرشما سیدعلی هاشمی

**************************************

 

انا لله و انا الیه راجعون
دوست عزیز وگرامی جناب آقای شفیعیان،

تصور این مصیبت عظما برایهر انسانی سخت وجانکاه است و باور آن تا ابد غیر ممکن، نمی دانم با چه دلی وچه زبانی و با چه قلمی می توان با این برگ خاطرات زندگی خداحافظی کرد ،ولی چه می توان کرد و چه می توان گفت الا رضایت به تقدیر و مشیت الهی.وچگونه می توان برای عزیزی که جایگاه او در اعلاترین مقام رفیع خداوند است طلب غفران وبخشش الهی نمود.
اینجانب با نهایت تاثر وتالم فراوان پرواز ملکوتی دلبندتان را به شما وخانواده محترم وتمام بیوت عزا تسلیت گفته ، برای تمامی شما بزرگواران صبر و اجر جزیل از خداوند مننان خواهانم.
روحش شاد ویادش گرامی باد.

دوست و برادر شما – حسین باقری زاده