🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

مهندس مجید بهارستانی شهردار طبس همزمان با هفته دولت در پيامي ياد و خاطره شهداي دولت خصوصاً شهيدان رجايي و باهنر را گرامي داشت.

بسمه تعالی
خدمت به مردم و سعی و تلاش در جهت رفع مشکلات و ایجاد تسهیلات برای زندگی بهتر در سایه نظامی برآمده از خواست، نظر و مشارکت آحاد ملت، فرصتی است تا فارغ از هر نگاه سیاسی و حزبی، هدف اصلی خدمتگزاری و خدمت‌رسانی به همان مردم را تسریع بخشید.

رشد و توسعه کشور عزیزمان ایران اسلامی به ویژه در ۴۱ سال اخیر و تحت نظام مقدس جمهوری اسلامی، بدون شک مرهون و مدیون تلاش و خدمات بزرگ‌مردانی است که با ایمان و اعتقاد مسیر پیشرفت و آبادانی را پیموده‌اند و موفقیت امروز این نظام را باعث شده‌اند.

از مومنان مردانی هستند که به پیمانی که با خدا بسته بودند وفا کردند. بعضی بر سر پیمان خویش جان باختند و بعضی چشم به راهند و هیچ پیمان خود دگرگون نکرده‌‏اند. سوره احزاب؛ آیه ۲۳
تأسی به ویژگی‌های بارز شهدای انقلاب اسلامی و به ویژه شهدای گرانقدر دولت رجائی و باهنر و مروری بر سیره‌ی عملی و اعتقادی ایشان در خدمت به مستضعفان در اوج اقتدار سیاسی و اقبال عمومی، در روزگار کنونی برای تمامی مسئولان و مدیران لازم و واجب است تا با الهام از همان دیدگاه انقلابی و منش جهادی مسیر عمران و آبادانی و خدمت به خلق را بپیمایند.

کارکنان و کارمندان خدوم ادارات، نهادها و ارگان‌های اداری و اجرائی در دولت جمهوری اسلامی ایران نیز همواره نقشی خطیر، سازنده و ارزشمند را در تحقق آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران داشته‌اند و با تلاشی خستگی‌ناپذیر و در کنار مدیران و مسئولان توانستند خدمتگزاری راستین برای مردم باشند.

مجموعه مدیریت شهری طبس نیز همگام و همراه با دولت محترم جمهوری اسلامی ایران و ادارات، ارگان‌ها و نهادهای دولتی شهرستان طبس و استان خراسان جنوبی، علیرغم همه کمبودهای مالی و مشکلات اقتصادی اما لحظه‌ای از خدمت کوتاهی نکرده و توان خود را به میدان آورده است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای گرانقدر دولت، شهید رجائی و شهید باهنر، هفته دولت و #روز_کارمند را به تمامی دولتمردان، مدیران، مسئولان، کارمندان و کارکنان دولت و بویژه همکاران خدوم و بی‌ادعا و هوشمند و پرکار خود در #شهرداری_طبس تبریک عرض نموده و با قدردانی از تلاش، خدمات و زحمات صادقانه ایشان به ملت عزیز ایران اسلامی، موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و ادامه مسیر پیشرفت و تعالی کشور عزیزمان در سایه زعامت ولی امر مسلمین جهان، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای مدظله العالی، از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

✍️ مجید بهارستانی_ شهردار طبس گلشن
۲ شهریور ۱۳۹۹