🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

? مهندس مجید بهارستانی یزدی شهردار طبس گلشن در پیامی به مناسبت نهم اردیبهشت ماه روز شوراهای اسلامی شهر و روستا را تبریک گفت.

? در پیام شهردار طبس آمده است: اینک که بیش از ۴٠ ماه در کنارهم با همه سختی‌های اقتصادی، توانستیم با همراهی نیروهای خدوم شهرداری گام‌هایی برای خدمت شایسته به همشهریان فهیم و فاخر طبس برداریم و نزدیک به ۱٠٠ پروژه را به سرانجام رسانیم؛ خرسندم که تلاش بی‌وقفه و حسن تعامل کم‌نظیر و هم‌صدایی، وحدت رویه، درایت و دوراندیشی حاکم بر پارلمان شهری طبس را ارج نهاده و قدردان شما اعضای فرهیخته پنجمین دوره شورای اسلامی شهر باشم.

✍ مشروح پیام مهندس بهارستانی به شرح ذیل است?
 بسم الله الرحمن الرحیم
و امرهم شورا بینهم

? نهم اردیبهشت ماه در تقویم نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز شوراها نام گذاری شده و فرصتی مناسب است تا همگان تلاش شبانه روزی اعضاء محترم شوراهای اسلامی شهر و روستا را صمیمانه گرامی داشته و برای این تلاشگران عرصه های اجتماعی و مردمی از درگاه باری تعالی طلب توفیق و موفقیت نماییم.

? اینک که بیش از ۴٠ ماه در کنارهم با همه سختی‌های اقتصادی، توانستیم با همراهی نیروهای خدوم شهرداری گام‌هایی برای خدمت شایسته به همشهریان فهیم و فاخر طبس برداریم و نزدیک به ۱٠٠ پروژه را به سرانجام رسانیم؛ خرسندم که تلاش بی‌وقفه و حسن تعامل کم‌نظیر و هم‌صدایی، وحدت رویه، درایت و دوراندیشی حاکم بر پارلمان شهری طبس را ارج نهاده و قدردان شما اعضای فرهیخته پنجمین دوره شورای اسلامی شهر باشم.

? بدینوسیله این روز را به اعضای شوراهای اسلامی شهرستان بویژه اعضای محترم شورای اسلامی شهر طبس که با همدلی، وظیفه شناسی و توجه به اصل دانش محوری و قانون‌مداری در حل مشکلات شهر و شهروندان تلاش می کنند، تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

? با امید به اینکه به مدد الهی و همراهی شهروندان و مسئولین عزیز شهرستان طبس روز به روز نهاد متعالی شورای اسلامی، بالنده تر و با تجربه تر از پیش در جهت ارائه خدمت خالصانه و جهادی  گام بردارد.

? از درگاه خداوند متعال موفقیت همگان را در مسیر خدمت رسانی صادقانه و خالصانه به شهروندان شریف طبس مسئلت می نمایم.

✍ مجید بهارستانی یزدی
شهردار طبس گلشن