🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

به نام خدا

همکاران گرامی
جناب آقای سید ابوالفضل حقانی
مدیر محترم روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری طبس
جناب آقای مجید محسنان
جناب آقای صادق استاد

با سلام و احترام
انسان در عصر ارتباطات زندگی می‌کند؛ عصری که مصداق عینی دهکده جهانی بوده و بشر برای زیستن به حداقل اطلاعات نوین از علم روز که او را یاری می‌نماید، نیاز دارد.

روابط عمومی بعد از خلاقیت و هنر و عشق یک نگرش، یک دیدگاه و یک فلسفه عالی زندگی است و دارای کاربرد در کلیه شئونات زندگی فردی و اجتماعی است و در دنیای امروز از حیاتی ترین و ضروری ترین بخش سازمان ها است که هدفش ایجاد کانال های ارتباطی در درون و بیرون مجموعه ها است که شما در این مجموعه بحق آن را پیاده‌سازی کردید و در اعتمادسازی عمومی موفق بودید.

نقش و جایگاه روابط عمومی در روزگار معاصر و در هنگامه پیشتازی رسانه ها جایگاهی رفیع و گرانقدر است که در مسیر جهاد تبین و آگاهی بخشی و اقناع افکار عمومی و اعتمادسازی و تعامل مستمر با جامعه ای آگاه و روزآمد تلاش و توانمندی مضاعف بر مبنای تعهد و تخصص و تجربه در این عرصه را می‌طلبد.

بی شک ایده پردازی‌های نوین، تخصص و دلسوزی بر مبنای تعهد شما در مسیر اعتلای مجموعه مدیریت شهری با تدبیر و پشتکار همراه با اجرای مسئولیت‌های حوزه روابط عمومی، پایه و اساس موفقیت و ثمربخشی اهداف خرد و کلان این مجموعه بوده است که قدردان و سپاس‌گزار تمام تلاش های مجاهدانه جنابعالی هستم.

بدینوسیله فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را پاس داشته و به حضورتان تبریک عرض نموده و برخود فرض می‌دانم از مساعی گرانقدر و تلاش‌های ارزنده جنابعالی در این عرصه قدردانی نمایم.

بهروزی و توفیق روزافزون شما را از پیشگاه حضرت حق خواستارم.

محمد نصیری شهردار طبس