🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

به نام خدا
?انتخابات در ایران اسلامی دوباره شگفتی‌ساز شد و نمادی از شکوه و عظمت و اقتدار و تعصب و همت بلند ملتی گردید که عاشقانه پای آرمان‌های امام و انقلاب و رهبری و نظام ایستاده‌اند.

?بر خود لازم می‌دانم از حضور باشکوه همشهریان عزیزم در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره ریاست جمهوری صمیمانه قدردانی نمایم.

?انتخاب حضرت آیت‌الله رئیسی که دارای کارنامه‌ای موفق در قوه قضائیه و تولیت آستان مبارک حضرت علی بن موسی الرضا (علیه السلام) است؛ نشان از انتخاب دقیق مردم نجیب، محقق و دقیق ایران دارد و ان‌شاالله بر همگان مبارک باشد و روزهای خوبی برای کشور عزیزمان و ملت سرافرازمان رقم بخورد.

?همچنین ضمن تبریک به منتخبین مردم در ششمین دوره شورای اسلامی شهر طبس جناب آقایان راستینه، عراقی، حقانی، طاهری و سرکار خانم حسین پور که تیمی متشکل از تجربه، تخصص، تعهد، دلسوزی، جوانی و پویایی است؛ خرسندم که عملکرد خادمان خود در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و شهرداری در چهار گذشته را ارج نهاده و بازهم به دو عضو فعلی شورای اسلامی شهر که نامزد دوره ششم شده بودند اعتماد کرده و به کارنامه‌ای موفق رای دادید که این افتخار برای همکاران سربلند و پرتلاش اینجانب در سیستم مدیریت شهری ثبت شد.

?امید است شهرستان طبس به ویژه باغشهر زیبای طبس گلشن که دارای افتخارات و منابع غنی و ثروت های بیشمار خداوندی است در پرتو یک برنامه مدون و سند توسعه تخصصی به بلندای قله افتخار دست یابد و بهترین ها و برای هموطنان ایران‌دوست، بویژه همشهریان قدرشناس و گاه محقق گردد.

✍️ مجید بهارستانی
شهردار طبس گلشن_۲۹خرداد۱۴٠٠