🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

مهندس_مجید_بهارستانی شهردار طبس گلشن در پیامی به مناسبت #روز_ملی_مهندسی و بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی به تمامی تلاش گران عرصه مهندسی این شهرستان تبریک گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم
برای مهندس بن بستی وجود ندارد
او یا راهی خواهد یافت
یا راهی خواهد ساخت

پنجم اسفندماه، خجسته میلاد دانشمند بزرگ ایرانی خواجه نصیرالدین طوسی، روز مهندس نامگذاری شده است.

بدون شک نامگذاری روز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی به عنوان شخصیتی نمونه و الگو در مهندسی کهن ایران اسلامی، به نام روز مهندس، در راستای توجه به نقش والا و ارزشمند تلاشگران این عرصه می باشد.

شایستگی و توانمندی مهندسان ایرانی، امروز در جهان بر کسی پوشیده نیست و امیدواریم در این زمان که به فرموده مقام معظم رهبری، انقلاب در گذاری تاریخی قرار دارد، مهندسان توانمند ایرانی بتوانند رسالت خود را در سازندگی، عمران و آبادانی ایران اسلامی به نحو احسن به مرحله اجرا در آوردند.

اینجانب فرصت را مغتنم شمرده، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات تلاش گران عرصه مهندسی کشور، این روز پرافتخار را به همه مهندسان متعهد ایران اسلامی به ویژه خانواده بزرگ نظام مهندسی شهرستان طبس، تبریک عرض نموده و امیدوارم با بهره گیری از فناوری‌های نوین و خلاقانه و همسو با ارزش‌های ایرانی- اسلامی برای همگان همانند گذشته الگو قرار گیرد.

توفیقات روزافزون این قشر پرتوان را در کمک به توسعه و پیشرفت کشور از درگاه خداوند متعال خواستارم و امیدوارم جامعه مهندسین و متخصصین شهرستان طبس، ما را در مجموعه مدیریت شهری یار و همراه باشند.

مجید بهارستانی
شهردار طبس گلشن