🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

?بسم الله الرحمن الرحیم

? نامگذاری اولین روز از تیرماه به نام #روز_ملی_اصناف نشانگر جایگاه این قشر متعهد، پرتلاش و فعال در عرصه‌های حیات سیاسی و اقتصادی ایران بویژه یادآور مجاهدت‌های اصناف شریف و مومن در مسائل روز کشور است.

? همچنین هفته اول تیرماه یادآور سالروز فاجعه جانسوز و دردناک شهادت آیت‌الله شهید سید محمد بهشتی و ۷۲ تن از یاران گرانقدر انقلاب اسلامی است که بنا به تجلیل از معمار بزرگ دستگاه قضایی کشور بعنوان #هفته_قوه_قضائیه نامگذاری شده است.

? گرامیداشت هفته قوه قضائیه، فرصتی مغتنم برای تکریم خادمان و تلاشگران عرصه قضا و نیز تبیین اهمیت و جایگاه خطیر و نقش ارزشمند دستگاه قضایی در حفظ عدالت و امنیت و آرامش جامعه است.

? لازم می‌دانیم با کمال امتنان و احترام روز ملی اصناف را به همه صاحبان شریف و متعهد صنوف مختلف و فعالان عرصه های تولیدی و اقتصادی شهرستان طبس تبریک گفته و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر دستگاه قضایی، هفته قوه قضاییه را به مجموعه خدوم، تلاشگر و متعهد این قوه؛ خاصه ریاست محترم دادگستری، دادستان محترم و قضات شریف و کارکنان دادگستری و شورا‌ی حل اختلاف شهرستان طبس که در امر پیشگیری از جرم، برخورد قاطع با متخلفان و قانون شکنان و برقراری قسط و داد و نهادینه کردن عدالت همراه با تکریم حقوق شهروندی در جامعه تلاش می کنند، تبریک می‌گوییم و از آستان خداوند بخشنده مهربان، برای همه خدمتگزاران صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توفیق مسألت داریم.

✍️ روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری طبس

اخبار شهرداری طبس در تلگرام
@shahrdaritabas1310

اخبار شهرداری طبس در اینستاگرام
https://www.instagram.com/@shahrdaritabas1310