🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

✍️ مهندس مجید بهارستانی یزدی در پی انتصاب آیت‌الله اعرافی به عضویت فقهای شورای نگهبان؛ پیام تبریک صادر کرد.

? در متن پیام شهردار طبس گلشن برای امام جمعه میبد و عضو فقیه شورای نگهبان آمده است: این انتصاب شایسته که نشانه شناخت کافی مقام عظمای ولایت از گنجینه‌های تفکر؛ تعقل و تدبر جهان اسلام و برآمده از شخصیت علمی؛ عملی و فقهی جنابعالی است؛ به طور یقین می‌تواند موجب تعالی شورای معظم نگهبان شود.

✍️ مهندس مجید بهارستانی یزدی در پی انتصاب آیت‌الله اعرافی به عضویت فقهای شورای نگهبان؛ پیام تبریک صادر کرد.

? متن پیام تبریک شهردار طبس گلشن خطاب به آیت‌الله اعرافی به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
حضرت آیت‌الله اعرافی (مدظله‌العالی)

? حسن اعتماد ولی امر مسلمین جهان و رهبر عالیقدر جمهوری اسلامی ایران در راستای انتصاب شایسته حضرتعالی به عضویت فقهای شورای نگهبان را صمیمانه تبریک می‌گویم.

? این انتصاب شایسته که نشانه شناخت کافی مقام عظمای ولایت از گنجینه‌های تفکر؛ تعقل و تدبر جهان اسلام و برآمده از شخصیت علمی؛ عملی و فقهی جنابعالی است؛ به طور یقین می‌تواند موجب تعالی شورای معظم نگهبان بوده و وجود نیروهای مجرب و مسلط چون شما در بدنه تصمیم‌ساز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باعث هم‌افزایی؛ همدلی و همصدایی برپایه ارزشهای ولایی و انقلابی باشد.

? آغاز دوره جدید حضور فقهای منتصب شورای نگهبان در ایام میلاد سراسر نور آقای علی بن موسی‌الرضا (ع) را به فال نیک گرفته و ایمان داریم که نور برکات آن امام همام و خاندان والامقام حضرت موسی بن جعفر (ع) طریق راه تفکرات سازنده و متعالی جنابعالی خواهد بود.

? در جوار بارگاه ملکوتی حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع)؛ میقات‌الرضا؛ چهارمین حرم اهل بیت (ع) در ایران اسلامی از پیشگاه حضرت احدیت برای آن استاد ارجمند، دوام توفیقات الهی در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی را از درگاه خداوند متعال خواستارم و امید است برکات وجودی فرزند برآمده از دیار دارالعباده و دارالعلم شامل حال منطقه گردد.

✍️ مجید بهارستانی یزدی_ شهردار طبس گلشن

#شبکه_خبری_شهرداری_طبس