🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

📸به اطلاع عموم همشهریان عزیز می رساند؛ پس از اجرای موفقیت آمیز مرحله نخست طرح بزرگ پویش شهر پاک، این بار نیز با تدبیر اعضای شورای اسلامی شهر و به همت کارکنان پرتلاش شهرداری طبس مرحله دوم اجرای طرح در راستای مصوبات ستاد استقبال از بهار شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ آغاز خواهد شد.

🔷در این راستا نیروهای پاکبان شهرداری طبس با همراهی و کمک شرکت خدماتی پیمانکار شهرداری، پشتیبانی لجستیکی اداره خدمات و ایمنی، واحد موتوری، واحد بازرسی و … ساعت 8 صبح شنبه ۱۸ آذر ماه کار خود را به طور گسترده از بوستان بزرگ شهر، برای پاکسازی کامل منطقه #شهرکولیعصر آغاز خواهند کرد.

🔶در راستای اجرای این پویش؛ به پیشنهاد شهردار محترم و با تصویب اعضای محترم شورای اسلامی شهر و در زمان حضور نیروهای پاکبان در محله شما؛ جمع آوری نخاله‌ها #با۲۵درصد_تخفیف انجام خواهد شد.

🔷از #شهروندانمحترم تقاضا می‌شود: زباله های منزل و محل کار خود را #رأسساعت_۲۱ در روزهای تعیین شده زوج و فرد؛ که متعاقباً نیز اطلاع رسانی می‌شود از منازل خارج کنید.

👈لازم به ذکر است؛ از مردم فهیم و بزرگوار شهر ضمن عذرخواهی بابت ایجاد مزاحمت های احتمالی و حضور اکیپ های گسترده در محلات خواهشمند است نسبت به رعایت نظافت و پاکیزگی شهری و رعایت دقیق زمان خروج زباله همکاری لازم را با خادمان خود در شهرداری طبس داشته باشید.

💠ضمنا مسیرهای بعدی و برنامه دقیق پویش متعاقبا اطلاع‌رسانی می‌شود.

✍️ روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر طبس