🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

?به مناسبت روز جهانی محیط زیست  ، طرح پاکسازی باغ گلشن به همت کارکنان شرکت معدنی ممرادکو و با همکاری شورای اسلامی شهر و شهرداری طبس صبح پنجشنبه ۱۹ خرداد ماه ۱۴۰۱ در محوطه این باغ فاخر و تاریخی شهرستان برگزار گردید.

?در این مراسم که آقایان محمدجواد راستینه رئیس، رسول عراقی نائب رئیس   شورای اسلامی شهر طبس و  آقای تقی زاده رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان طبس نیز حضور داشتند، زباله های باغچه ها و محیط های باغی باغ گلشن جمع آوری شد.

?مهندس راستینه رئیس شورای اسلامی شهر طبس گفت: مشارکت مردم در نظافت جامعه بیانگر این نکته است تا همه بدانیم که نظافت و زیباسازی محیط پیرامون ما ارتباط مستقیمی با سلامت و نشاط اجتماعی دارد و بی تفاوت رد شدن از این مسئله آثار و نتایج منفی در زندگی اعضای جامعه خواهد گذاشت،.

♻️وی با  اشاره به هدف برگزاری پویش افزود::  شهر طبس به خاطر.توریستی بودن و قطب گردشگری فرهنگی،  مذهبی، سیاحتی شرق کشور همواره میزبان میلیونی هموطنان است. که باغ گلشن از. مقاصد اصلی سفر گردشگران به شهرستان است که باید در حفظ و حراست پاکیزگی و. زیبایی شایسته آن همه با هم تلاش کنیم.

?نائب رئیس شورای اسلامی شهر طبس  ضمن اشاره به وسعت زیاد شهر طبس و کمبود  نیروی انسانی افزود:  از مشارکت و همکاری مدیران و کارکنان شرکت ممرادکو در انجام چند مرحله ای  مسئولیت اجتماعی و همکاری در نظافت شهری توسط این مجموعه  قدردانی کرد.

✍️روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری طبس