🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

همزمان با نهمین روز از دهه مبارک فجر، حجت الاسلام مجید نصیرایی نماینده مردم شریف شهرستانهای طبس، فردوس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی و مهندس عباس زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی شامگاه جمعه ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۱، از پروژه بهسازی رواقهای بازار مرکزی شهر در خیابان خرمشهر بازدید کردند.

در این بازدید مهندس رحیمی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس، آقای سید احمد حقانی معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی و آقای علی اکبرزاده معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه نیز حضور داشتند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گفت: پروژه های متعدد شهرداری طبس این شهر را به یک کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل کرده است و در راستای خدمت به مردم و در آستانه نوروز ۱۴۰۲، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار گام های مهمی را برداشتند که شور و نشاط اجتماعی را به ارمغان خواهد آورد.

مهندس عباس زاده افزود: اجرای پروژه بهسازی رواقها در بازار مرکزی شهر به عنوان یکی از کار های مشارکتی بین شهرداری و اصناف یک اقدام جهادی و بزرگ است و قطعاً منفعت این مشارکت برای جذابیت بیشتر برای گردشگران و شهروندان طبسی برای تردد در این بازار تاریخی و زیبا و همچنین ایجاد ارزش افزوده برای اصناف خواهد بود.

مدیر عالی حوزه عمران استان گفت: بازار مرکزی شهر قلب اقتصادی شهر است و قطعاً سرعت اجرای پروژه بهسازی رواق‌ها با توجه به در نظرگیری تمام شرایط و مصالح اصناف و شهروندان بسیار مطلوب بوده است بدین صورت که عملیات اجرایی عمرانی در ضلع شرقی قدم های نهایی خود را طی می‌کند.

مهندس نصیری شهردار طبس در حاشیه این بازدید گفت: همراهی مدیران عالی دولت در استان با مجموعه مدیریت شهری طبس در تحقق انجام کارهای بزرگ نقش موثر و بسزایی دارد که از نگاه دلسوزانه، ویژه و متخصص محور مهندس عباس زاده تشکر و قدردانی می نمائیم.

مدیر عالی شهر طبس افزود: بازگشایی کوچه قمریه یکی از پروژه های هدف دار حوزه مدیریت شهری برای توسعه و آبادانی هسته مرکزی شهر است تا هم بازار رونق دوچندان خود را داشته باشد و هم تردد مردم را تسهیل نماید‌.

وی خاطرنشان کرد :خداروشکر با پیگیری ها و جلسات متعدد نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر با اهالی این کوچه ،برای انجام توافقات لازم که بخش اعظمی از بازگشایی ها انجام شد و در ادامه مسیر انشالله با همراهی سایر اهالی با حوزه مدیریت شهری برای انجام کامل رفع معارضات، به طور رسمی در آینده بسیار نزدیک شاهد بازگشایی تمام این معبر باشیم..

لازم به ذکر است؛ برای تسریع در اجرای عملیات زمینی شدن خط انتقال برق در بازار مرکزی شهر توسط شرکت توزیع برق استان، مهندس عباس زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، طی تماس تلفنی با مهندس دادگر مدیر شرکت توزیع برق استان خراسان جنوبی، هماهنگی های لازم برای اجرای عملیات عمرانی جمع آوری و زیر زمینی کردن شبکه انتقال برق خیابان خرمشهر را برای اتمام هرچه سریع تر پروژه بهسازی در ضلع غربی پیش از ایام نوروز ۱۴۰۲ را انجام داد.

روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری طبس