🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

به گزارش روابط عمومی شهرداری طبس، در آغازین روزهای کاری سال 96 پرسنل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری طبس به منظور ارائه گزارش عملکرد خود و بیان مشکلات با مهندس طوسی شهردار طبس و محمدیان رئیس شورای اسلامی شهر دیدار و گفتگو کردند.

 شهردار طبس در این دیدار، مسئولیت آتش نشانان را بسیار خطیر و حساس عنوان کرد و افزود: گذشت زمان و تجربه کاری اهمیت زیادی در یادگیری اصول امداد و نجات دارد لذا باید از جذب نیروی شرکتی و موقتی در آتش نشانی پرهیز شود و نیروهای آتش نشانی حتی الامکان نباید جابجا شوند.

مهندس طوسی با تأکید بر لزوم آموزش مداوم و شرکت نیروهای آتش نشانی در دوره های ویژه گفت: افزایش سطح سواد و معلومات نیروهای آتش نشانی و فراگیری زبان انگلیسی از مواردی است که در امدادرسانی اهمیت زیادی دارد و باید در دستور کار قرار گیرد.

شهردار طبس برگزاری دوره های ایمنی و اطفای حریق برای ادارات و نهادها را موضوعی مهم دانست و از مسئول واحد آتش نشانی خواست در این خصوص آمادگی خود را اعلام کند.

جعفر حق گوی مسئول واحد آتش نشانی و ایمنی شهرداری طبس ضمن ارائه گزارشی از امداد رسانی های نوروزی، مهمترین درخواست خود را تخصیص اعتبار برای تجهیزات آتش نشانی و خرید لوازم ورزشی برای پرسنل آتش نشانی عنوان کرد.