🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

پایداری شبکه گاز در سراسر شهرستان با صرفه جویی/کارکنان خدوم شرکت گاز برای آسایش مردم شب و روز ندارند

آقایان رسول عراقی، محمد جواد راستینه و سید مجتبی حقانی هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر و مهندس محمد نصیری شهردار طبس شامگاه شنبه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۱ به واسطه ایجاد شرایط خاص تامین گاز در شهرستان طبس، ضمن حضور سرزده در اداره گاز شهرستان به مهندس پاکدل و کارکنان پرتلاش حوزه گازرسانی طبس خداقوت گفتند.

آقای عراقی در این دیدار گفت: تامین گاز در شرایط حساس کنونی و با توجه به برودت کم سابقه هوا در سطح کشور کار دشوار است که تحقق آن ابتدا مرهون همت و تلاش خستگی ناپذیر سربازان جبهه گازرسانی است و دوم لطف مردم در مدیریت الگوی مصرف گاز است .

رئیس شورای اسلامی شهر افزود: در روز های اخیر تلاش شبانه روزی‌ کارکنان شرکت گاز را شاهد بودیم که با توجه به تقاضای زیاد گاز در کشور تمام توان خود را به کار برده اند.

پاکدل رئیس اداره گاز ضمن قدردانی از قدرشناسی نمایندگان مردم گفت: شهرستان طبس در انتهای خط انتقال گاز از شمال شرق کشور قرار دارد و با توجه به شهرهای بزرگ استان خراسان رضوی، شمالی و….و رشد فزاینده مصرف بخاطر برودت شدید هوا در تامین گاز مشکل بیشتری دارد.

وی خاطر نشان کرد: امروز در برخی مناطق به همین دلیل با افت و قطعی گاز مواجه بودیم که تقاضا داریم با مشارکت همشهریان در پویش ملی صرفه جویی برای بهره مندی گاز برای همگان همکاری بیشتر را با خادمان خود داشته باشند تا گرمای آرامش بخش منازل برای همگان به صورت پایدار تامین گردد و حتی الامکان از وسایل گرمایشی برقی، کاهش درجه وسایل گرمایشی منازل و سایر راه های ممکن با رعایت نکات ایمنی سلامتی خود، در این راه یاری گر ما باشند تا خیلی زود با بهتر شدن شرایط جوی، شاهد روال عادی خدمات دهی باشیم .

✍️روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری طبس