🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

شهردار طبس در گفتگو با آقای «بهمن نجفی» فعال زیست محیطی و حافظ منافع یوزپلنگ ایرانی؛ دغدغه بجای همشهریان مبنی بر جابجایی کارخانه آسفالت شهرداری را تایید و از انتقال این کارخانه به بیرون از شهر در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

مهندس #محمد_نصیری از راهنمایی‌های ریاست و کارشناسان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان طبس و استان خراسان جنوبی قدردانی و تصریح کرد: برای رفع غبار خاک از کارخانه، فیلترهایی تعبیه شد که پاسخگوی نیاز نبود و به همین جهت سیستم را پایان وقت روز پنج‌شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ از مدار خارج می‌کنیم تا فیلتر تکمیلی رفع آلایندگی برای کوتاه مدت نصب گردد که استفاده موقت از کارخانه موجب آلودگی طبیعت و کدورت همشهریان نشود.

وی احترام به حقوق شهروندی را اولویت اول مدیریت شهری خواند و افزود: با پیگیری‌های متعدد موفق به جذب قیر برای ترمیم و بهسازی آسفالت معابر شهری شده‌ایم که لازم است در آستانه نوروز ۱۴۰۱ و لزوم تحول در چهره شهر و استقبال از بهار؛ روکش آسفالت خیابان‌ها را به سرانجام رسانیم و همین موضوع باعث استفاده از کارخانه برای مدتی کوتاه شده که از صبوری شهروندان قدرشناس و همراهی در اجرای آماده‌سازی طبس زیبا برای خلق نوروزی شایسته قدردانی می‌کنیم.

آقای نجفی فعال زیست محیطی نیز در پایان از خدمات و تلاش شایسته شهردار طبس قدردانی کرد و گفت: چون مردم تاکنون وعده صادق از آقای مهندس نصیری شنیده‌اند؛ حالا هم اعتماد دارند که شهردار محترم تمام تلاش خود را برای رفع این دغدغه مردمی بکار خواهد گرفت.

گفتنی است؛ شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر طبس برای کارخانه آسفالت برنامه اقتصادی داشته و آن را یکی از منابع درآمدی شهرداری و موجب تسهیل در امور شهری می‌دانند که بر همین اساس مقرر کرده‌اند این کارخانه در سال آینده به بیرون از حریم شهری منتقل و بروزرسانی شود.

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر طبس