🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

در پاسخ به گلایه احدی از شهروندان محترم در خصوص وضعیت نامناسب سکوهای نهرین مهندس بهارستانی شهردار طبس ضمن بازدید از محل، دستورات لازم برای لایروبی و پاکسازی مسیر را صادر کرد.

⭕️ضمن قدردانی از حساسیت همشهریان عزیز به نظافت و پاکیزگی شهر موارد ذیل جهت استحضار عموم اعلام می گردد:

1️⃣پارک جویبار گرچه خارج از محدوده خدمات شهری قرار دارد اما به منظور رفاه حال شهروندان در سال 1382 اقدامات عمرانی توسط شهرداری در محل سکوهای نهرین انجام گرفت و بهسازی و توسعه آن تاکنون ادامه داشته است.

2️⃣نظافت سکوهای نهرین بصورت پیوسته توسط نیروی مستقر در پارک شهدای گمنام انجام می گردد اما به دلیل موقعیت خاص این محل و استقبال گسترده شهروندان تا پاسی از شب، همواره مقداری زباله و پسماند در محل برجای می ماند. لذا شهروندان محترم باید توجه بیشتری به پاکیزه نگه داشتن این فضای تفریحی داشته باشند.

3️⃣حجم زیاد تولید پسماند و رهاسازی آن در نهر آب و اطراف سکوها موجب دشواری پاکسازی این محدوده می شود لذا شهروندان باید توجه داشته باشند که‌ مصرف ظروف و سفره های یک بار مصرف را به حداقل رسانده و پسماندهای خود را در سطل های مخصوص بگذارند یا به منظور جلوگیری از انتشار آن توسط باد یا حیوانات موذی حتی الامکان به شهر منتقل کنند.

4️⃣با توجه به اینکه نهر آب در ادامه مسیر خود وارد باغ گلشن، کانال های عبور آب و زمین های کشاورزی می شود لازم است از ریختن هرگونه مواد غذائی، بطری، پلاستیک جات و … به درون آب خودداری شود. همچنین با توجه به حضور کودکان و نوجونان در اطراف نهر لازم است که تذکرات و آموزش های لازم در حین بازی به آنان داده شود.

5️⃣در پایان از عموم شهروندان فهیم استدعا دارد در صورت مشاهده هرگونه بی مبالاتی و عدم رعایت نظافت توسط برخی افراد ناآگاه، تذکرات لازم را با رعایت احترام داده و شهرداری را در پاکیزه نگه داشتن شهر و اماکن تفریحی یاری کنند.

⭕️به یاد داشته باشیم که پاکیزگی و آراستگی اماکن تفریحی، بیش از هرچیز بیانگر دانش و فرهنگ و شخصیت والای شهروندان است.

روابط عمومی شهرداری طبس