🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

IMG 1076

IMG 1076

به گزارش روابط عمومی شهرداری طبس، ویژه برنامه گرامیداشت پنجم اردیبهشت سالروز شکست حمله نظامی آمریکا به ایران در صحرای طبس با حضور مسئولین استان و شهرستان و نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران در محل مسجد شکر برگزار شد.

 در این مراسم، معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری خراسان جنوبی، معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس، ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران، حجت الاسلام نوفرستی قائم مقام نماینده ولی فقیه در استان، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر طبس، مسئولین دستگاه های اجرایی شهرستان، نیروهای نظامی و انتظامی و گروههای زیادی از اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

ناصر ابوشریف در مراسم سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس، اظهار داشت: ۳۸ سال قبل وقتی خبر شکست آمریکا در صحرای طبس را شنیدم هرگز تصور نمی‌کردم پس از این سال‌ها روزی در خدمت شما مردم شریف طبس باشم.

وی تصریح کرد: خداوند متعال را شاکرم که در این روز که یکی از روزهای زیبای خداوند است در خدمت شما هستم و در قرآن نیز آمده است که باید در این روزهای خاص مردم را به یاد خدا بیندازیم و حادثه صحرای طبس تجلی حضور و عظمت خدا است.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران در خصوص انقلاب اسلامی، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی یکی از بزرگترین شکست‌ها برای صهیونیست جهانی در طول تاریخ است و تنها آمریکا نیست که در پی حکمرانی بر مردم است، بلکه همه صهیونیسم به دنبال حکمرانی بر مردم جهان است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی گفت: شن‌های کویر در پنجم اردیبهشت‌ماه تمامی معادلات و تئوری‌های بزرگ‌ترین آکادمی‌های نظامی دنیا را متغیر نمود و سبب شکستی بزرگ در جهان برای استکبار شدند.

علی اسماعیلی در مراسم گرامیداشت سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس، اظهار داشت: شن‌های کویر در پنجم اردیبهشت‌ماه تمامی معادلات و تئوری‌های بزرگ‌ترین آکادمی‌های نظامی دنیا را متغیر نمود.

وی تصریح کرد: در شرایطی که انقلابی نوپا به وقوع پیوسته بود و مردم می‌خواستند روی پای خود بایستند و نظامی مبتنی بر رأی مردم به وجود آمد، آمریکایی‌ها خواستند استقلال مردم را بگیرند و به دنبال فروپاشی این نظام بودند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی افزود: حمله‌ای که به ایران شد حمله به حقوق بین‌الملل و منشور سازمان ملل متحد بود و از برکات این اتفاق این بود که شن‌ها مأمور خدا بودند و غرور کاذب برخی که می‌خواستند با صلاح نظامی در مقابل یک ملت بایستند شکست خورد.

اسماعیلی ادامه داد: اگر شن‌ها مأمور خدا نبودند و این حمله شکست نمی‌خورد قطعاً بابی می‌شد برای تجاوزات بعدی که تاکنون هم در مراحل مختلف به دنبال اجرای این حمله‌ها بوده‌اند اما لطف خدا و عنایت خدا شامل حال ملت ایران بوده و به کمک مردم ایران آمده است.

وی عنوان داشت: امروز دشمن با روش‌های مختلف سعی دارد با ایجاد رخنه در نظام اسلامی مشکل ایجاد کند اما طبق قانون اساسی همه سلایق سیاسی محترم است و شاهد آن هم برگزاری انتخابات‌های مختلف با رأی مردم است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی گفت: اگر در دی‌ماه 96 مردم با بصیرت حرکت نمی‌کردند فتنه جدیدی به وجود می‌آمد اما وحدت و همدلی مانع از توطئه‌ها شد.

 [carousel source=”directory: images/news/1397/farvardin/5″ limit=”9″ title=”no” title_link=”no” intro_text=”no” hoverpause=”no”]