🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

اخبار شهر و شهرداری, [۰۲.۰۵.۲۰ ۲۰:۲۵]
[ Photo ]
#هم‌اندیشی_شوراها_با_امام‌جمعه

? رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و شهرستان طبس، بخش‌های مرکزی، دستگردان و دیهوک عصر شنبه ۱۳ اردیبهشت ۹۹ با حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمدی امام جمعه طبس دیدار و گفتگو کردند.

✍️ حجت الاسلام محمدیان مسئول دفتر امام جمعه، مهندس بهارستانی شهردار و آقای حقانی رئیس ستاد نمازجمعه طبس در این دیدار که به مناسبت ۹ اردیبهشت سالروز تشکیل شوراهای اسلامی برگزار شد، حضور داشتند.

⭕️ انتقاد از بی‌توجهی مسوولان به نمایندگان مردم در شوراهای اسلامی شهر و‌روستا، عدم توسعه متوازن، مشکلات بهداشت و درمان، راه‌ها، گردشگری، آب، زمین و مسکن و نیز عدم توجه مسئولان به سند توسعه شهرستان از موضوعات مطرح شده در نشست شوراهای اسلامی با امام جمعه طبس بود.

? مشروح این دیدار بزودی منتشر خواهد شد….

اخبار شهر و شهرداری, [۰۳.۰۵.۲۰ ۱۵:۲۸]
[In reply to اخبار شهر و شهرداری]
#نشست_شوراها_با_امام‌جمعه
#انتقاد_از_نادیده_گرفتن_شوراها
#قدردانی_از_استاندار_و_امام‌جمعه
#راه‌ها_و_بهداشت_درمان_ضعیف_بخش‌ها

✍️ قسمت اول

رییس شورای اسلامی شهرستان طبس در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین محمدی که به مناسبت بزرگداشت روز شوراهای اسلامی برگزار شده بود؛ گفت: شرایط کشور خاص است اما اعضای شوراهای شهر و روستا سعی کرده‌اند با اقدامات شایسته ای در مسیر مبارزه با ویروس کرونا موثر باشند و تلاش شده شهرستان طبس از حمایت بنیاد برکت، ستاد فرمان حضرت امام خمینی (ره) و بنیاد مستضعفان بهره‌مند شوند که حضور ارزشمند این ۳ نهاد عالیرتبه کشوری بزودی در منطقه دیده خواهد شد.

آقای مهدی مرادی از تلاش مجموعه بهداشت و درمان و همراه انقلابی و جهادی گروه های آتش به اختیار بویژه بسیجیان قدردانی کرد و افزود: مدیریت گروه های جهادی توسط امامان جمعه، فرمانده بسیج سپاه ناحیه شهرستان و طلاب در گروه های جهادی موجب ایجاد امید اجتماعی شد.

وی خدمات و پیگیری‌های حجت الاسلام دکتر محمدی، سرهنگ رمضانعلی فرحبخش، دکتر وحیدرضا گازرانی، آقای حسن فروزانفر و حجت الاسلام مجید نصیرایی را برای شهرستان شایسته ارزیابی کرد و گفت: با تلاش مجدانه استاندار مردمی و انقلابی دستگاه سی تی اسکن ۱۶ اسلایس و ام آر ای که از سال گذشته به طور جدی توسط امام جمعه و شورای اسلامی شهر و شهرستان در تهران پیگیری شده بود؛ به لطف توجه ویژه نماینده عالی دولت در استان، به طبس می‌آید.

وی تصریح کرد: در حوزه بهداشت و درمان بخش های مرکزی، دستگردان و دیهوک نیازمند توجه ویژه است و تردد مردم برای دسترسی به خدمات و پزشک متخصص در مرکز شهرستان موجب تحمیل هزینه و خطرات جاده ای می‌گردد و البته تلاش و پیگیری شد که بخش دیالیز در شهر عشق آباد راه اندازی شود که بزودی بهره‌برداری می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهرستان تاکید کرد: مناطق عشایری در روستاهای تابعه شهرستان مشکل جدی آب در فصل گرم سال دارند که پیگیری جدی شوراها و‌ مسوولان را می‌طلبد و این معضل باید در دستور کار مدیران مرتبط قرار گیرد.

آقای ابوطالب برهانی نیز در این جلسه به ضعف‌های حوزه بهداشت و درمان بویژه در بخش دستگردان انتقاد کرد و گفت: با توجه به وسعت شهرستان و دور دست بودن روستاهای تابعه بخش دستگردان نیاز است که تجهیزات درمانگاه عشق‌آباد افزایش یافته و داروخانه ها به صورت شبانه روزی در مراکز درمانی فعال شوند.

عضو شورای شهر عشق‌آباد افزود: بروکراسی اداری در بخش ها بسیار مشکل ساز شده و‌ چون برخی ادارات در بخش‌های تابعه شهرستان طبس، نمایندگی ندارند؛ موجب تحمیل مسافت تردد، هزینه و خطرات جاده‌ای می‌شود در حالیکه یک کارمند می‌تواند در مراکز بخش مستقر شود و مشکلات را به حداقل برساند.

وی تاکید کرد: تجهیزات راهداری مستقر برای اصلاح جاده های خاکی عشایر و روستاهای دورافتاده و بعضی صعب العبور در بخش دستگردان بسیار ضعیف است و همین باعث می‌شود بحران‌ها چند برابر شوند و لازم است که در این زمینه توجه جدی صورت گیرد چون جان هموطنان زیادی در این کمبود به خطر می‌افتد.

عضو شورای شهر عشق‌آباد افزود: راه عشق‌آباد به پیرحاجات بعنوان یک قصه پرغصه شده که هرچه گفته ایم توجه نمی شود و دستگردان با توجه به فقدان مناطق گردشگری مناسب می‌تواند با این مسیر ۵۰ کیلومتری به یک روستای زیارتی و هدف گردشگری دسترسی داشته باشد و از طرفی آب نماهای مسیر عشق آباد _ بردسکن که بیشتر اوقات حادثه ساز بوده‌اند لازم است که حذف شود که قول‌هایی داده شد اما عملی نشد و جاده عشق آباد به ده محمد نیز اصلا وضعیت مناسبی ندارد نیست که مستلزم ورد جدی مسوولان است.

آقای برهانی گفت: بیماری کرونا نقش سازنده مردم را نشان داد و اگر دولت به موقع وارد می شد و کار می کرد؛ بسیاری مشکلات به وجود نمی‌آمد و در سایر مشکلات هم همین است.

عضو شورای اسلامی شهر عشق‌آباد و تمامی منتخبان مردم در شوراها از عدم توجه مسئولان به جایگاه واقعی و قانونی شوراهای اسلامی شهر و روستا انتقاد کردند و خواستار اصلاح این دیدگاه شدند.

فصل هفتم از اصل یکصدم قانون اساسی کشور می‌گوید: برای‏ پیشبرد سریع برنامه‏ های‏ اجتماعی‏، اقتصادی‏، عمرانی‏،
بهداشتی‏، فرهنگی‏، آموزشی‏ و سایر امور رفاهی‏ از طریق‏ همکاری‏ مردم‏ با توجه‏ به‏ مقتضیات‏ محلی‏، اداره‏ امور هر روستا، بخش‏، شهر، شهرستان‏ یا استان‏ با نظارت‏ شورایی‏ به‏ نام‏ شورای‏ ده‏، بخش‏، شهر، شهرستان‏ یا استان‏ صورت‏ می‏‌گیرد که‏ اعضاءی‏ آن‏ را مردم‏ همان‏ محل‏ انتخاب‏ می‏ کنند.

✍️ سید ابوالفضل حقانی

اخبار شهر و شهرداری, [۰۳.۰۵.۲۰ ۱۶:۱۶]
[In reply to اخبار شهر و شهرداری]
#نشست_شوراها_با_امام‌جمعه
#شورا_پرسشگر_است_نه_پاسخگو
#گلایه_شوراها_از_عدم_توجه_مسئولان
#درخواست_شفافیت_در_نحوه_صرف_اعتبارات

✍️ قمست دوم

رییس شورای شهر دیهوک در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین محمدی که به مناسبت بزرگداشت روز شوراهای اسلامی برگزار شده بود؛ گفت: حضور مدیران در جلسات جمعی شوراهای اسلامی ضروری است و آنچه در جلسات شوراهای اسلامی با مسوولان مطرح می شود باید پیگیری شود تا میزان عملیاتی شدن آن روشن گردد.

آقای خدابخش اختیاری از عدم وجود نماینده شوراهای اسلامی در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان طبس انتقاد کرد و افزود: با توجه به محدودیت اعتبارات و ضعف در بدنه دولت، باید یک راهکار منطقی اندیشیده شود و اگر اولویت‌بندی در اجرای پروژه ها و عدالت در تصمیم گیری‌های دستگاه های اجرایی منظور گردد؛ مشکلات بخش‌ها و روستاها به حداقل خواهد رسید.

منتخب مردم در شورای شهر دیهوک تاکید کرد: مبلغ ۴۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار در کمیته برنامه ریزی شهرستان توزیع شده که خوب است، مقام مسوول درباره میزان و نحوه هزینه کردن این اعتبارات در بخش ها بویژه بخش دیهوک گزارشی مستند، ارائه کنند.

آقای اختیاری نماد و نماینده ولایت فقیه در شهرستان‌ها را امامان جمعه برشمرد و گفت: باید در عمل ولایت پذیر باشیم و رهنمودهای امامان جمعه را جدی بگیریم.

آقای حسین لطفی نائب رئیس شورای اسلامی شهرستان طبس نیز در این جلسه اعضای شوراها را نمایندگان مردم و دارای حق پرسش‌گری از مسئولان برشمرد و گفت: توسعه زیرساختی در شهرستان صورت نگرفته و لازم است نگاه مدیران تغییر کند و بررسی شود که چند درصد سند توسعه شهرستان طبس که از سالها قبل تدوین شده تاکنون عملیاتی شده است.

عضو شورای شهر دیهوک افزود: برخی مدیران بجای رسیدگی به مشکلات مردم؛ به تملق، میز و عکس گرفتن گرفتار شده اند که باید این روش عوض شود تا توسعه ماندگار صورت گیرد و باید پرسید چرا اینهمه مشکلات بهداشت و درمان، راه ها، صنعت و معدن، گردشگری و اشتغال وجود دارد؛ با اینکه دائم هم از سوی نمانیدگان مردم مطرح می شود؟ اما متاسفانه کار خاصی انجام نشده و نمی‌شود.

آقای لطفی به پهناوری بخش دیهوک اشاره کرد و گفت: معضل مهم شهرستان طبس، عدم واگذاری زمین به جوانان است و وقتی یک جوان قرار است ازدواج کند و تشکیل زندگی دهد، برای تهیه مسکن آنقدر سنگ پیش پای او می گذارند که از همه چیز صرف نظر می کند.

آقای حبیب‌الله صابریان عضو شورای اسلامی شهرستان طبس در این جلسه گفت: ظرفیت بالای شهرستان در حوزه راه‌ها و معادن و گردشگری در بخش دیهوک است اما کمترین بهره از عواید این نعمت‌ها، نصیب این بخش می‌شود.

عضو شورای اسلامی بخش دیهوک گفت: از ریس اداره گاز شهرستان و استان و مدیرانی که در اتصال بخش دیهوک به گاز سراسری موثر بوده اند قدردانی می‌کنیم و امیدواریم تحقق این موضوع را بزودی شاهد باشیم.

وی ضمن گلایه از برخی مدیران گفت: جاده دیهوک به معادن زغالسنگ که ۳ سال پیش به پیگیری و کمک شهرداری و شوراهای اسلامی دیهوک آسفالت شد اما در بارش های اخیر لطمه خورده ولی معادن با دنیایی از درآمد حاضر نیستند همین راه را که مسیر تردد نیروهای خودشان است؛ اصلاح می کنند.

آقای صابریان هم ضمن گلایه از عدم توجه مسئولان به شوراهای اسلامی گفت: جاده طبس تا دیهوک علیرغم بار ترافیکی زیاد اما وضعیت مناسبی ندارد و باریک است که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

عضو شورای اسلامی بخش دیهوک تاکید کرد: عشایر علاوه بر مشکل آب با معضل راه های نامناسب مواجه هستند که گویا متولی مشخصی ندارد و مستلزم نگاه ویژه است.

مهندس علی آذرنیوش عضو شورای اسلامی بخش مرکزی هم در جلسه مشترک شوراها با امام جمعه طبس گفت: در جلسات شوراهای اسلامی جای مسوولان همیشه خالی است و تا نگاه مسوولان به شوراها بعنوان بازوهای توانمند دولت و مدیران عوض نشود؛ مشکلات همچنان فقط گفته خواهد شد و به نتیجه نمی رسد.

آقای آذرنیوش‌ افزود: امام جمعه تنها گوش شنوای شوراهای اسلامی هستند و متاسفانه نگاه مدیرانی به شوراها مناسب نیست و همین موجب بروز مشکلات جدی از جمله آب، زمین، مسکن، کشاورزی و دامداری و مشکلات بروکراسی اداری بویژه در بنیاد مسکن شده و همچنان باقی است و روستاییان را آزار می‌دهد.

آقای محمدحسین صفایی عضو شورای اسلامی شهرستان طبس نیز در این نشست گفت: در ایام حضور بنده در شورای اسلامی، کمتر دیده ام که مسوولان پاسخگوی مطالبات مطرح شده باشند.

عضو شورای بخش مرکزی افزود: در دوران دفاع مقدس، طول انقلاب و جنگ بیولوژیک فعلی؛ بازهم مردم بودند که نقش آفرین اصلی شدند و کنترل اوضاع را به دست گرفتند.

وی از عدم عدالت تصمیم در مدیران گلایه و تاکید کرد: مسوولان نه تنها عملکرد مناسبی در موضوع کرونا نداشتند که کارهای انجام شده مردم را در گزارش کار خود می آورند.

✍️ سید ابوالفضل حقانی

اخبار شهر و شهرداری, [۰۳.۰۵.۲۰ ۲۳:۳۴]
[In reply to اخبار شهر و شهرداری]
#نشست_شوراها_با_امام‌جمعه
#طبس_غصه‌مند_از_سوء_مدیریت
#طبس_متضرر_از_یک_قانون_ناعادلانه
#مردم_هفت_سال_غیرشفاف_را_می‌بینند
#شوراها_را_به_جلسات_اداری_دعوت_نمی‌کنند
#گزارش_شفاف_تسهیلات_اشتغال_را_ارائه_کنید

✍️ قسمت سوم

آقای غلامحسین طاهری عضو شورای اسلامی شهر در دیدار با امام جمعه طبس به مناسبت روز شوراها؛ گفت: امام جمعه سنگ صبوری برای شنیدن گلایه ها از کوتاهی های برخی آقایان هستند که پای درددل نمایندگان مردم می‌نشینند و به جایگاه منتخبان مردم احترام می‌گذارند.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر طبس به جایگاه حساس امامان‌جمعه بویژه در موضوع کرونا و مطالبه حقوق مردم اشاره کرد و افزود: مهمترین حلقوم حق‌طلبی در نظام مقدس جمهوری اسلامی، تریبون نمازجمعه است و جایی است که مسوولین را از خواب بیدار می‌کند.

وی شهرستان طبس را غصه مند از سوء مدیریت دانست و افزود: جامعه ۷ سال شاهد عدم شفافیت است و گاهی برای آنچه انجام می‌شود و آنچه به مردم می‌پردازند، طوری می‌گویند که ما دادیم و میدهیم که گویی کدخدایی سخن می‌گوید اما کدخداهایی نابلد که خبر از احوال شهرستان ندارند و عملکردی نداشته‌اند.

عضو شورای اسلامی شهر طبس بخش مرکزی را در ۷ سال گذشته بشدت مورد بی‌مهری از سوی مسئولان دانست و گفت: اگر بخش‌های شهرستان (مرکزی، دستگردان و دیهوک)؛ توسعه متوازن می‌داشت، خیلی از مشکلات حل می شد.

منتخب مردم در پارلمان شهری از مسئولان گلایه کرد و افزود: صدای شورای ها را نمی شنوند و در مسائل مختلف نظری از نمایندگان مردم نمی خواهند و تا این روش و فاصله گرفتن از خط ترسیم شده قانونی برای شوراهای اسلامی شهر و روستا باشد؛ مشکلات همچنان به قوت خود باقی خواهد ماند.

آقای طاهری تاکید کرد: کارگروه اشتغال طبس به ریاست معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان که مسوولیت مستقیم پرداخت تسهیلات اشتغال را بر عهده دارد؛ میزان تسهیلات اشتغال را با سند و نام و میزان پرداختی و اقساط برگشت شده و نیز شغل‌های ایجاد شده از طریق این تسهیلات را به طور شفاف به مردم‌ گزارش کند تا مشخص شود که تسهیلات این حوزه چه سرنوشتی داشته است.

خانم زهرا حسین‌پور عضو شورای اسلامی شهر طبس نیز در این جلسه گفت: تا مشکل تعیین جایگاه شوراهای اسلامی حل نشود، مشکلات همچنان باقی است و رفع معضلات ممکن نیست.

وی ضمن گلایه از ضعف خدمت‌رسانی به مردم در شهرستان، افزود: مردم به واسطه شوراهای اسلامی، سرنوشت شهر ور وستای خود را عهده‌دار شده‌اند اما نقش شوراها در کشور و به طور ویژه در شهرستان طبس بسیار کمرنگ بوده و حتی آنها را به جلسات دولتی و یا سفر مقامات کشوری دعوت نمی‌کنند و آخر کار هم گناه را به گردن شورای اسلامی نشان می‌دهند.

رئیس کمیسیون خدمات و ایمنی شهری شورای اسلامی شهر طبس ضمن گلایه جدی از نگاه قهری مسئولان به شوراها گفت: چرا باید جور اداره شهرهای دیگر استان را شهرستان طبس بکشد و قانون توزیع استانی ارزش افزوده حق طبس را تضییع کرده است و هیچ اهتمامی برای جبران این خسارت نیست.

آقای سید علی هاشمی نائب رئیس شورای اسلامی شهر طبس هم تاکید کرد: مسئولان اگر شوراها را بعنوان نماینده مردم قبول داشته باشند و در جلسات دولتی از بالا تا پایین همین نمایندگان مردم را دعوت کنند؛ بسیاری از مشکلات مرتفع می شود و این درحالیست که قرار نیست همه مردم به جلسات بیابند و نماینده در شوراها را برای همین منظور انتخاب می کنند.

گفتنی است؛ فصل هفتم از اصل یکصدم قانون اساسی کشور می‌گوید: برای‏ پیشبرد سریع برنامه‏ های‏ اجتماعی‏، اقتصادی‏، عمرانی‏، بهداشتی‏، فرهنگی‏، آموزشی‏ و سایر امور رفاهی‏ از طریق‏ همکاری‏ مردم‏ با توجه‏ به‏ مقتضیات‏ محلی‏، اداره‏ امور هر روستا، بخش‏، شهر، شهرستان‏ یا استان‏ با نظارت‏ شورایی‏ به‏ نام‏ شورای‏ ده‏، بخش‏، شهر، شهرستان‏ یا استان‏ صورت‏ می‏‌گیرد که‏ اعضاءی‏ آن‏ را مردم‏ همان‏ محل‏ انتخاب‏ می‏ کنند.

✍️ سید ابوالفضل حقانی

اخبار شهر و شهرداری, [۰۳.۰۵.۲۰ ۲۳:۳۴]
[In reply to اخبار شهر و شهرداری]
#نشست_شوراها_با_امام‌جمعه
#شوراها_باید_سخنگو_داشته_باشند
#شوراها_صدای_برآمده_از_کف_جامعه
#شورای_پنجم_و_سی_پروژه_در_سی_ماه
#تنزل_شورا_به_اداره_شهرداری_اشتباه_است

✍️ قسمت آخر

حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمدرضا محمدی امام جمعه طبس در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر و شهرستان و بخش ها گفت: دغدغه‌های مطرح شده از سوی شوراهای اسلامی مقدس و برآمده از کف جامعه و از میان مردم است که مشکلات مردم را مطالبه می کند.

امام جمعه طبس ضمن گرامیداشت نهم اردیبهشت‌ماه روز شوراها و اشاره به مسئولیت خطیر مردمی که بر عهده منتخبین است، افزود: مردم طبس گاهی مورد کم مهری قرار می گیرند و این موضوع را به آقای استاندار هم منتقل کرده و از ایشان خواسته‌ام شخصا به شهرستان طبس توجه ویژه کند و با توجه به وسعت شهرستان، راه‌ها و‌ حوادث بالای جاده‌ای، معادن و …حوزه بهداشت و درمان بیش از وضعیت موجود ببینند و به تجهیز این حوزه کمک کنند.

وی تصریح کرد: خبر خوش استاندار پرتلاش درباره نصب سی تی اسکن و ام ار ای در بیمارستان طبس، گوشه‌ای از دغدغه‌های مطرح شده مردم توسط امام جمعه و با همراهی اعضای شورای اسلامی شهر و شهرستان است که از مدت‌ها قبل در استان و تهران پیگری شده و امروز به لطف پیگیری مجدانه و تلاش بی‌وقفه و مطالبه گری آقای معتمدیان به نتیجه نزدیک شده است که لازم می‌دانم به طور ویژه از جناب استاندار قدردانی نمایم.

امام جمعه از سردار احمد اخوان مهدوی فرزند طبس که از سرداران عالیرتبه سپاه پاسداران است؛ بعنوان یک ظرفیت ارزشمند یاد کرد و از خدمات ایشان قدردانی و افزود: باید سعی شود در مدتی که ایشان از سوی سپاه در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مأمور به خدمت هستند برای جبران کمبود های حوزه بهداشتی و درمانی شهرستان، بهره‌مند شویم و البته بنده نیز تماس‌هایی با ایشان داشته‌ام و از نظر مثبت سردار اخوان قدردانی می‌کنم.

دکتر محمدی خاطرنشان کرد: امیدوارم دغدغه‌های شوراهای اسلامی درباره کم‌توجهی مسوولان به نمایندگان مردم شنیده شود و اگر قرار بود شوراها را نبینیم و در جلسات ادار‌ی و تقسیم اعتبارات نظر آنها را نخواهیم و دیده نشوند؛ پس چه لزومی به انتخاب شوراهای اسلامی در شهر و شهرستان و بخش و روستا بود؟ و آیا مردم می‌توانند تک تک بیایند و مشکلاتشان را بگویند؟

وی افزود: شوراهای اسلامی نیز باید سخنگو داشته باشند و مشکلات را بیان کنند و در جلسات ادارای دعوت‌شوند و اگر این عدم دعوت و توجه به دلیل نقص یا مشکل در قانون است نیز بهتر است که اصلاح شود.

امام جمعه طبس خواستار توسعه متوازن شهرستان بر مبنای عدالت شد و گفت: حل مشکلات فقط با وحدت و همدلی امکان‌پذیر است و اگر در جلسات با نگاه نفرت‌آمیز به هم نگاه کنیم و دنبال اختلاف و سرکوب یکدیگر باشیم، واقعا توسعه و رفع مشکلات امکان پذیر نیست و مردم متضرر می‌شوند.

حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا محمدی تاکید کرد: سیاسی‌کاری و‌ حقه بازی باید منفور همه ما باشد و خوب است که سیاست را بدانیم اما نباید در تصمیمات و کار برای مردم دخالت بدهیم و شایسته سالاری را باید نهادینه کنیم و اصلا نباید وقتی کسی توانمندتر از دیگری است؛ صرفا بخاطر منافع سیاسی، کنار بگذاریم.

امام جمعه طبس موضوع واگذاری زمین را یک‌مشکل جدی در شهرستان برشمرد و گفت: شهرستان طبس با این پهناوری نباید با مشکل‌ زمین و مسکن مواجه باشد.

مهندس مجید بهارستانی یزدی شهردار طبس نیز در این جلسه گفت: تشکیل شوراهای اسلامی نماد بارز مدیریت مردم بر اداره شهرها و روستاهاست به شرط آنکه پتانسیل اصلی شوراها در تصمیم سازی ها منظور شود.

شهردار طبس، تنزل شوراها را به اداره شهرداری‌ها یک روش ناصحیح دانست و افزود: اصل پاکدستی، عدالت در خدمت، کار زیربنایی، اقتصاد پایدار، خدمت بی منت همیشه مورد تاکید پنجمین دوره شورای اسلامی شهر طبس بوده و همواره به شهردار و همکارانش نیز توصیه کرده‌اند.

مهندس بهارستانی تصریح کرد: بیش از ۳۰ پروژه در شهرداری طبس در ۳۰ ماه گذشته درحالی انجام شده که ابتدای کار به اندازه بودجه سالیانه شهرداری (حدود ۲۰ میلیارد تومان) بدهی داشتیم و اکنون زیر ۴ میلیارد تومان بدهی داریم و کارهای عمرانی و زیربنایی انجام دادیم و حقوق پرسنل را بروزرسانی کردیم و سعی کردیم مشکلات را کاهش داده و رضایتمندی مردمی را افزایش دهیم.

وی از قدرشناسی و فهم بالای مردم نجیب طبس قدردانی کرد و افزود: از کل ۲۴ میلیارد تومان بودجه شهرداری در سال ۹۷ اعتبار دولتی اختصاص داده شده به سیستم مدیریت شهری فقط ۸۵۰ میلیون تومان بوده است.

✍️ سید ابوالفضل حقانی