🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

به گزارش روابط عمومی شهرداری طبس به نقل از گروه فرهنگی خبرگزاری فارس، یادمان گلزار شهدای گمنام طبس پس از سال‌ها انتظار با آغاز فعالیت پنجمین دوره شورای اسلامی شهر طبس و با حضور امام جمعه موقت طبس، معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس، و سایر مسؤولان این شهرستان کلنگ‌زنی شد.

شهردار طبس در این مراسم اظهار داشت: در اعتبارات تملک دارایی در خصوص یادمان و المان شهدای گمنام مبلغ قابل توجهی اختصاص داده شده و جلساتی در این زمینه با ناحیه مقاومت بسیج طبس و سایر دستگاه‌های مرتبط برگزار شده است.

وی تصریح کرد: سازه زیبایی در این مکان با زیربنای خالص 60 متر مربع و اعتباری بالغ بر 70 میلیون تومان ایجاد خواهد شد و حدود 100 نفر خواهند توانست در این مکان به قرائت زیارت و دعا بپردازند.

پیام بخشی‌طوسی عنوان داشت: پروژه آرامستان دیهشک که جزو مراسم هفته دولت بوده و پارک شهرک گلشن که در ماه مبارک رمضان جزو برنامه‌های سال گذشته بود و به تاخیر افتاد، امروز کلنگ‌زنی خواهد شد.

شهردار طبس افزود: پارک بانوان نیز روز گذشته با حضور استاندار خراسان جنوبی افتتاح و جهت ادامه روند بهره‌برداری این پارک، مجموعه فرهنگی ورزشی با اعتبار یک میلیارد تومان طبق پیگیری و نامه‌ای که به تهران ارسال شده، در دست اقدام است و امیدواریم بتوانیم برای بانوان اقدامات مناسبی صورت دهیم.

وی با توجه به برگزاری یادواره سرداران و 219 شهید شهرستان طبس در مهر ماه سال آینده اظهار داشت: امیدواریم قبل از شروع این یادواره و در برنامه‌های دهه فجر سال جاری بتوانیم این پروژه را افتتاح نماییم.

بخشی‌طوسی ادامه داد: امیدواریم با ساخت این یادمان بتوانیم با زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان از آنان قدردانی کرده باشیم.