🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

تجلیل جامعه کارگری شهرداری طبس

بمناسبت فرارسیدن روز جهانی کار و کارگر؛ نشست بصیرتی همراه با تجلیل از برترین های جامعه کارگری شهرداری طبس با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمدی امام جمعه، سرهنگ مهریان جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس، آقایان رسول عراقی، محمدجواد راستینه, سید مجتبی حقانی و غلامحسین طاهری اعضای شورای اسلامی شهر و مهندس #محمد_نصیری شهردار طبس، آقای قاسمی زاده معاون مدیرکل و رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان و حجت الاسلام مرادی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان طبس؛ صبح دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمدی در این مراسم طی سخنانی گفت: جایگاه والای شخصیتی کارگران آنقدر در اسلام حائز اهمیت شمرده شده است که تلاش و جهاد کارگر برای تامین رزق برای خانواده را هم‌تراز نبرد رزمنده در میدان جنگ و جهاد که جانش را کف دست قرار می دهد تشبیه کرده اند و اینکه در روایات بیان شده که پیامبر اسلام بر دستان کارگران بوسه می‌زدند نشان دیگری از جایگاه والای الهی این عزیزان است.

امام جمعه طبس خاطرنشان کرد: اسلام سه قطره را باهم مقایسه کرده است نخست قطره خونی که از شهید در راه خدا ریخته می شود که با اولین قطره خون آن تمام گناهان او بخشیده میشود،دوم قطره جوهر قلم عالمان است مانند شهید مطهری استاد اخلاق و معلم نمونه که با نگاراشات خود در راه هدایت جامعه نقش موثر و بسزایی داشته است سوم قطره عرق پیشانی کارگر است که بخاطر جایگاه والای کارگر این سه مورد نیز در کنار هم‌ مقایسه شده اند.

رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان طبس با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با کارگران افزود: ستون فقرات اقتصاد کشور کارگران هستند، امروزه هر آنچه که در اختیار ماست در سطوح زندگی ما از هر وسیله از هر ابزار و کوچکترین مواردی که در زندگی روزمره ما مورد استفاده و بهره برداری قرار می گیرد، مانند انواع مختلف خدمات، حاصل تلاش و دسترنج کارگران است.

آقای عراقی رئیس شورای اسلامی شهر طبس در این مراسم ضمن تبریک فرا رسیدن روز جهانی کار و کارگر گفت: افتخار می کنم که من نیز عضو کوچکی از خانواده کارگری هستم و توفیق خدمت به این قشر بزرگ و گرانقدر جامعه را دارم.

وی افزود:کارگران زیربنای توسعه و پیشرفت و آبادانی یک جامعه هستند، آنان با سختی و مشقت با همت و جهاد فی سبیل لله خود علاوه بر کسب رزق حلال مایه عزت و سربلندی خانواده و جامعه هستند

مهندس نصیری شهردار طبس نیز گفت: ارزش جایگاه والای کارگران زحمتکش و خستگی‌ناپذیر شهرداری طبس آنجا‌ نمایان می شود که در گوشه گوشه شهر اجرای پروژه های مختلف عمرانی، خدماتی. فضای‌سبز، تاسیساتی، موتوری و…. که موجب رضایت قلبی مردم از مجموعه مدیریت شهری شده نتیجه زحمات شبانه روزی کارگران خدوم و گرانقدر خانواده بزرگ کارگری شهرداری است و وظیفه خود می‌دانیم به پاس همه تلاش ها قدردان و سپاسگزار این عزیزان باشیم .

در این مراسم ۱۱ نیروی بسیجی کارگری از واحد های مختلف شهرداری طبس با حضور‌ مسئولین مورد تکریم و تجلیل قرار گرفتند.

✍️ روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری طبس