🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

به گزارش روابط عمومی شهرداری طبس، همایش بزرگ درختکاری با عنوان «یک درخت یک یاد» روز گذشته با حضور گسترده مسئولین ادارات و نهادها، دانش آموزان، نونهالان و خانواده ها در باغ گلشن طبس برگزار شد.

 شهردار طبس گلشن در ابتدای این همایش گفت: رمز آبادانی و توسعه هر شهری با مشارکت شهروند و شهرداری رقم می خورد. 

بهارستانی افزود: سرانه فضای سبز شهر طبس در حال حاضر حدود ۲۵ مترمربع است و ما تلاش داریم سرانه فضای سبز را به ۲۸ مترمربع برسانیم.

شهردار طبس در ادامه خاطرنشان کرد: یکی از  اقدامات در دست اجرا، پلاک کوبی درختان است که در این طرح تمامی درختان سطح شهر کدگذاری و پلاک کوبی می شود.

بهارستانییزدی  با اشاره ای هم به ساخت المان های نوروزی برای سال ۹۷ داشت و گفت: امسال برای ساخت المان ها و نمادهای عید، تکیه بر نیروهای بومی و استفاده از مصالح موجود در شهرستان بوده و تعداد زیادی المان با استفاده از ضایعات آهن موجود در انبار شهرداری ساخته شده است.

زهرا حسین پور عضو شورای شهر در توضیح این طرح افزود: طرح پلاک کوبی درختان برای اولین بار در طبس اجرا می شود. این طرح بصورت الکترونیکی و در بستر GIS اجرا می شود و مکان تمام درختان روی نقشه ها مشخص می شود لذا هیچ درختی بدون هماهنگی و نظر کارشناسی قطع نخواهد شد.

مسئول کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر در ادامه سخنان خود از طرح اهدای گلدان نارنج به خانواده ها بجای سبزه عید خبر داد و افزود: این گلدان ها بصورت رایگان در اختیار خانواده های طبسی قرار خواهد گرفت.

 

 

 

 [carousel source=”directory: images/news/1396/12esfand/tree” limit=”9″ title=”no” title_link=”no” intro_text=”no” hoverpause=”no”]