🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

تبریک انتصاب

?آقای رسول عراقی، مهندس محمدجواد راستینه و آقای سید مجتبی حقانی هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر و مهندس محمد نصیری شهردار طبس بعد از ظهر شنبه ۹ مهرماه ۱۴۰۱ با آقای <سید ابوالقاسم عطاحسینی> معاون رئیس سازمان و مدیر جهادکشاورزی شهرستان طبس دیدار و ضمن تبریک انتصاب ایشان در مورد مسیرهای تعاملات فی مابین بحث و تبادل نظر کردند.

?آقای رسول عراقی گفت: از نزدیک با تلاش ها و زحمات و فعالیتهای مجموعه جهاد کشاورزی آشنا هستم و با توجه به نگاه تخصص گرایانه و اندیشه محور مدیریت جدید حوزه جهاد کشاورزی شهرستان، آینده روشنی را در چشم انداز توسعه بخش کشاورزی و دامپروری در سطح شهرستان طبس را توسط مهندس عطا حسینی انشاالله شاهد خواهیم بود.

?رئیس شورای اسلامی شهر طبس افزود: مجموعه شورای اسلامی شهر با تمام توان و با توجه به اصل تعامل به نفع مردم در کنار مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان برای تحقق اهداف مشترک در راستای خدمت به جامعه خواهیم بود.

?آقای عراقی خاطرنشان کرد: در مسیر خدمت به مردم باید در اجرای قوانین تا جایی که امکان دارد انعطاف لازم را برای حمایت از کشاورز و دامپرور عنوان تولید کننده و کسی که امنیت غذایی ما در دستان پرتوان و زحمتکش اوست تمام تلاش خود را به کار ببریم.

?رئیس شورای اسلامی شهر طبس گفت: حمایت از سرمایه گذار در بخش های مختلف به ویژه کشاورزی مورد اهمیت است و باید با حذف روال های پیچیده اداری و تسهیل مسیر آرامش خاطر را برای کارآفرینی و توسعه کشاورزی منطقه بدین وسیله ایجاد کنیم.

?آقای رسول عراقی گفت: با حضور آقای عطا حسینی تحول در مسیر توسعه بخش کشاورزی و دامپروری شهرستان با توجه به پتانسیل های فوق‌العاده این شهرستان و مدیریت هوشمندانه ایشان محقق خواهد شد.

?رئیس شورای اسلامی شهر طبس. گفت: انشالله با انعقاد تفاهم نامه بین جهاد کشاورزی و شهرداری طبس اهداف توسعه فضای سبز و مباحث کارشناسی برای تقویت پوشش گیاهی شهری و همچنین کمک به مجموعه مدیریت شهری برای تسریع در تحقق کامل اجرای آبیاری تحت فشار با توجه به اهمیت مصرف آب در شهرستان کویری طبس و افزایش بهره وری سطح فضای سبز پیگیری و اجرایی شود.

مهندس محمدجواد راستینه نائب رئیس شورای اسلامی شهر ضمن تبریک انتصاب مهندس عطا حسینی گفت: توسعه و پیشرفت بخش کشاورزی و دامپروری شهرستان طبس با حضور مهندس عطا حسینی که از نخبگان این حوزه هستند دستخوش تحول شگرفی خواهد شد که با اهتمام ویژه و بهره گیری از علم روز بیشترین بهره وری را در زیرساخت های موجود در بخش کشاورزی و دامپروری منطقه شاهد خواهیم بود..

?آقای سید مجتبی حقانی عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر گفت: مسئله آرد و نان در شهرستان از مسائل و مشکلات مردم است انشالله با مدیریت و نظارت معاونت سازمان جهاد کشاورزی در شهرستان ارتقای سطح کمی و کیفی این عرصه هم را شاهد خواهیم بود.

?مهندس محمد نصیری شهردار طبس گفت: شهرستان طبس تنها شهریست که اداره جهاد کشاورزی آن تحت عنوان معاونت سازمان در استان اداره می شود انشالله با درایت مدیریت جدید جایگاه این پتانسیل مهم در شهرستان تثبیت گردد.

?مهندس نصیری افزود: از اهداف مهم مدیریت عالی شهر تحقق باغ شهر طبس می باشد که لازم و ملزوم این مسئله در جهاد کشاورزی است و انشالله با تعامل سازنده دو مجموعه، این سیاست گذاری شورای اسلامی شهر با توجه به نقشه جامعه شهری و نقش کمیسیون ماده ۵ در مسیر پایین محله بع دیهشک اجرایی گردد.

?مهندس عطا حسینی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گفت: ساماندهی موضوع آب نهرین طبس از اهداف مهم برای مردم شهرستان خواهد بود و با توجه به نگاه مسئولانه نمایندگان مردم در پارلمان شهری، به ثمربخشی تمامی اهداف مدیریتی در شهرستان به ویژه این مسئله دست خواهیم یافت.

?مهندس عطا حسینی افزود: ساماندهی آرد و نان و نانوایی ها باید در شورای آرد و نان مورد بررسی قرار گیرد که با همراهی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان در راستای ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات نانوایی‌ها جلوگیری از هرگونه تخلف گام های جدی و عملیاتی را با کمک سایر دستگاههای ذی ربط بر خواهیم داشت.

?معاون سازمان و مدیر جهادکشاورزی شهرستان گفت: یکی از ویژگی‌های خاص فضای سبز شهر طبس محصول ده بودن درختان آن است که در اکثر میادین و حتی منازل و باغها در مباحث اقتصادی به بهره برداران آن سود و منفعت خاصی می رساند.

?مهندس عطا حسینی خاطرنشان کرد: انشالله با ساماندهی مسئله نهرین طبس با هدف افزایش بهره وری این آب برای کشاورزان، افزایش بهره مندی خود کشاورزان از مسئله بهره وری برای افزایش تولید و بهبود کیفیت تولید خودشان محقق گردد

✍️روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری طبس