🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

‍ ? بررسی مطالبات کارگری در نشست مشترک شهردار و اعضای هیئت اجرایی خانه کارگر طبس

?مهندس #محمد_نصیری شامگاه چهارشنبه ۳ آذر ۱۴٠٠ در نشست تخصصی با مهندس ابراهیم رحیمیان دبیر و اعضای هیئت اجرایی خانه کارگر شهرستان به بررسی مشکلات و مطالبات جامعه بزرگ کارگری پرداخت.

?شهردار طبس در این جلسه که آقایان راستینه، عراقی و حقانی اعضای هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر حضور داشتند درباره تدابیر رفاهی و شغلی همکاران خود به کمک پارلمان شهری گزارشی ارائه کرد.

?وی تاکید کرد: اگر ظرفیت های هر مجموعه ارزیابی و در کنار سایر سیستم های اداری تجمیع شود؛ با پشتوانه و این زنجیر محکم به هم پیوسته و پرهیز از موازی کاری؛ مشکلات بسیاری را مرتفع می‌کند.

?مهندس نصیری افزود: وجود ۸۲ درصد خانواده بزرگ کارگری از مجموع جمعیت شهرستان طبس باعث می‌شود؛ وظایف تشکلها و ادارات و سیستم های کارگری را سنگین‌تر شود.

?مهندس رحیمیان به بیان برخی مطالبات و مباحث حقوق و مزایا و امنیت شغلی کارگران پرداخت و گفت: کارگران معادن برای اعزام به محل کار در محل‌هایی تجمع می‌کنند تا وسیله نقلیه شیفت برسد و در این شرایط معمولا اذیت می‌شوند که انتظار است ایستگاه هایی احداث گردد.

?دبیر و اعضای هیئت اجرایی خانه کارگر شهرستان طبس به سوابق اجرایی و عملکرد مطلوب مهندس نصیری در کسوت بخشداری مرکزی اشاره و از انتخاب وی بعنوان شهردار قدردانی کردند.

?هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر طبس نیز کارگران را اولویت اقتصاد و توسعه شهرستان خوانده و درباره پیگیری دغدغه‌های خانواده بزرگ کارگری بحث و تبادل‌نظر کردند و محور اصلی پیگیری‌های شورا را تامین رفاه و تصحیح وضعیت بهداشت و درمان کارگران شهرستان طبس اعلام کردند.
================
☎️سامانه تلفنی
۱۳۷
۰۵۶۳۲۸۳۰۱۳۷
٠۵۶۳۲۸۲۵٠٠٠
سایت شهرداری
tabas.ir
اینستاگرام
http://instagram.com/shahrdari.tabas
تلگرام
@tabasgolshan1310
✍️ روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر طبس