🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

آقای احمد رفیعی رئیس کمیته امداد امام‌خمینی (ره) در دیدار با مهندس محمد نصیری شهردار طبس که شامگاه دوشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۰ انجام شد؛ انتصاب وی را تبریک گفت.

رئیس کمیته امداد امام (ره) طبس که به همراه همکاران خود به دیدار شهردار آماده بود؛ افزود: نکته‌سنجی اعضای شورای اسلامی شهر بر مبنای بیانیه گام دوم انقلاب و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب قابل تقدیر است که یک جوان مومن، انقلابی، متدین، ولایتمدار و بااصالت طبسی سکاندار شهرداری طبس شده است.

آقای رفیعی از خدمات شایسته مهندس نصیری در دوره بخشداری مرکزی طبس به نیکی یاد کرد و آن دوره را درخشان و موجب توسعه روستاهای شهرستان برشمرد و گفت: از آنجاکه با اعتقاد راسخ و با پرهیز از حواشی و دقت نظر و البته پاکدستی و مصمم به دنبال کار برای رضای خدا هستید؛ فصل تحول شهری طبس رقم خواهد خورد و ماهم آماده‌ایم هرجایی در توان بود، در کنار شهرداری باشیم.

شهردار طبس ضمن قدردانی از حضور ریاست و کارکنان کمیته امداد امام خمینی طبس گفت: ترویج گفتمان انقلابی موجب ایجاد روحیه امید اجتماعی شده و باید با خدمت شایسته و پویایی و تلاش بی‌وقفه هر روز اعتماد مردمی را بیشتر کنیم.

مهندس نصیری افزود: استفاده از تعامل بین دستگاهی و بهره‌مندی از ظرفیت هر اداره می‌تواند کار مردم را تسهیل کند و با حرکت تلفیقی سیستم‌های دولتی می‌توان نتیجه مثبت برای جامعه حاصل کرد؛ چون فلسفه وجودی همه ما خدمت به مردم است.

مهندس مرتضوی رئیس اداره عمران و شهرسازی و آقای حقانی مدیر روابط عمومی شهرداری در این نشست حضور داشتند.

☎️سامانه تلفنی
۱۳۷
۰۵۶۳۲۸۳۰۱۳۷
٠۵۶۳۲۸۲۵٠٠٠
سایت شهرداری
tabas.ir
اینستاگرام

http://instagram.com/shahrdari.tabas
تلگرام
@tabasgolshan1310

✍️ روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر طبس