🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

به گزارش روابط عمومی شهرداری طبس، مهندس بهارستانی شهردار طبس در دیدارهای جداگانه با کارگران واحد فضای سبز و واحد خدمات شهری شهرداری طبس، ضمن شنیدن درد دل ها و مشکلات آنان، نکاتی را در باب خدمات رسانی مطلوب به همشهریان مورد تأکید قرار داد.

مجید بهارستانی شهردار طبس در جمع پاکبانان گفت: تک تک شما پیام آوران سلامت و بهداشت شهر هستید. خدمات شما در پاکسازی و تمیزی شهر و جلوگیری از انتشار آلودگی و بیماری در شهر قابل مقایسه با خدمات پرستاران می باشد که در آستانه روز پرستار قرار داریم.

شهردار طبس افزود: زحمات شما با پول و دستمزد قابل جبران نیست و نیت اصلی شما برای خدمت باید فی سبیل الله و جلب خشنودی خداوند باشد.

وی در خصوص کمبود تعداد گاری ها گفت: وجود گاری زباله در سطح شهر وجهه خوبی ندارد. مردم باید همکاری کنند و برای جلوگیری از انتشار بو و آلودگی، زباله ها را در وقت مقرر در جلو منزل بگذارند. در شهرهای بزرگی مثل اصفهان حتی یک عدد گاری مشاهده نمی کنید.

بهارستانی خطاب به کارگران فضای سبز و خدمات شهری گفت: شهروندان ممکن است در طول خدمت شخص شهردار را نبینند اما تک تک شما ارتباط روزانه و مستمر با مردم دارید و نماینده شهرداری هستید لذا در نحوه برخورد با مردم، مرتب بودن و پاسخگو بودن باید نهایت دقت و مراقبت را انجام دهید.

وی در پایان اظهار داشت: من به وجود همه شما افتخار می کنم و امیدوارم بتوانم بخش کوچکی از زحمات شما را جبران کنم. و ان شاءالله بتوانیم با کمک هم خدمات خوبی به شهروندان طبسی ارائه کنیم.

 

[carousel source=”directory: images/news/1396/11bahman/worker” limit=”9″ title=”no” title_link=”no” intro_text=”no” hoverpause=”no”]