🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

IMG 3150

IMG 3150

به گزارش روابط عمومی شهرداری طبس، شامگاه روز سه شنبه 16 مرداد ماه، شهردار، دو تن از اعضای شورای اسلامی شهر و مسئولین واحدهای شهرداری به منظور بررسی مشکلات و دیدار مردمی در مسجد فاز ۲ شهرک امیر حضور یافتند.

شهردار طبس با ارائه گزارشی از اقدامات شهرداری گفت:برغم مشکلات مالی شهرداری، پروژه های عمرانی متوقف نشده و حتی پروژه های زیادی با استفاده از ظرفیت و توان داخلی شهرداری در حال اجرا می باشد.

وی افزود: پروژه بازگشایی و احداث بلوار شهدای منا که یکی از پروژه های بزرگ ماست توسط عوامل شهرداری در حال انجام می باشد.

شهردار طبس یادآور شد:از  ۱۱ قطعه فضای سبز  موجود در منطقه مسکونی فاز دو، تعداد ۷ بوستان و لکه فضای سبز آماده سازی شده و چهار قطعه باقیمانده است که در آینده رسیدگی خواهد شد.

مجید بهارستانی در پاسخ به درخواست های مطرح شده برای اصلاح برخی معابر و ورودی های شهرک گفت: اصلاح نقاط حادثه خیز و تغییر معابر کاری کارشناسی و فنی است و باید در شورای ترافیک مصوب شود تا شهرداری بتواند آن را اجرا کند. برای دفع آبهای سطحی اقداماتی انجام شده و برای تهیه طرح مطالعاتی، مشاور انتخاب شده و در تلاش هستیم طرحی را برای کل شهر اجرا کنیم.

شهردار طبس در ادامه گفت:  افزایش قیمت زمین و مسکن عوامل مختلفی دارد و بخشی از آن مربوط به تورم و مشکلات سراسری کشور می باشد. فضای فرهنگی و مسکونی شهر طبس مناسب ساخت و ساز طبقاتی نیست.

بهارستانی در خصوص برخی نارضایتی ها از فعالیت کارخانه آسفالت گفت: فعالیت کارخانه آسفالت شهرداری تماما در اختیار شهروندان و معابر شهری قرار دارد و تلاش ها و هزینه های زیادی برای کاهش آلایندگی آن صورت گرفته است.

غلامحسین طاهری عضو شورای شهر خاطرنشان کرد: درختان و فضای سبز ریه های تنفسی و حیاتی شهر هستند و شورای فعلی با هرگونه تغییر کاربری فضای سبز در هر نقطه از شهر با قاطعیت مخالفت می کند.

 زهرا حسین پور مسئول کمیسیون فضای سبز شورا با تأکید بر اینکه شهر خوب را شهروندان خوب می سازند گفت: احداث فضای سبز با توجه به اقلیم و کمبود آب کاری دشوار و زمان بر است با این حال در تلاش هستیم با مشارکت شهروندان این کار را توسعه دهیم.

 

[carousel source=”directory: images/news/1397/tir/phase” limit=”9″ title=”no” title_link=”no” intro_text=”no” hoverpause=”no”]