🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

به گزارش روابط عمومی شهرداری طبس، مهندس پیام بخشی طوسی به منظور تبریک سال نو به اتفاق تعدادی از پرسنل اداری شهرداری با رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر طبس دیدار و گفتگو کرد.

محمدیان رئیس شورای اسلامی شهر طبس با تشریح برنامه های شورا و حمایت های صورت گرفته از شهردار گفت: اگر موفقیتی در برنامه های شهرداری حاصل شده است بدون شک به پشتوانه و حمایت شورای اسلامی شهر بوده است و ما از تلاش ها و زحمات شما عزیزان که همدل و همگام با شهردار حرکت کردید تقدیر و تشکر می کنیم.

شهردار طبس با تقدیر و تشکر از پرسنل اداری و اجرایی شهرداری و زحمات شبانه روزی کارگران در ایام پایانی سال گفت: پروژه های بزرگ میدان امام و رواق های بازار مرکزی شهر طبس با حمایت شورا و تلاش شبانه روزی کلیه کارکنان و عوامل شهرداری به اجرا درآمد. حمایت فرماندار و همکاری دستگاه های خدمات رسانی در جابجایی خطوط انرژی و خدماتی بسیار کمک کننده بود و امیدواریم در فرصت باقیمانده  بتوانیم طرح های مورد نظر را تکمیل کنیم.

مهندس طوسی افزود: تحقق بودجه مصوب شهرداری اقدام خوبی بود و نشان دهنده کار جمعی و گروهی است. افتخار می کنیم که بدون اعمال فشار به مردم توانستیم بودجه را محقق کنیم و نوروزی متفاوت را رقم بزنیم.

شهردار طبس خاطرنشان کرد: جایگاه و مقام طبس بیشتر از این است و بجای تکرار شعار طبس شهری که بود باید بگوییم طبس شهری که هست.

طوسی با تاکید بر رعایت قانون و رعایت جایگاه شورا و شهرداری گفت: از نظر من کارگر شهرداری بالاترین جایگاه را دارد و هیچ کس نباید به کارگر و کارمند شهرداری توهین و جسارت کند.

وی در پایان گفت: مردم دارای بلوغ و تصمیم گیرنده اصلی هستند و هرچه در انتخابات پیش رو رقم بخورد تابع رای و نظر مردم هستیم.