🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

به گزارش روابط عمومی شهرداری طبس، مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی در سفری دو روزه به طبس، ضمن دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر از پروژه های عمرانی و طرح های در حال اجرای شهرداری طبس دیدن کرد. 

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی در نشست با اعضای چهارمین دوره شورای اسلامی شهر طبس بر استفاده از تجارب نمایندگان مردم در شوراهای قبل تاکید کرد.

مهندس داداشی افزود: هرچند دیدگاه افراد در شوراها متفاوت باشد اما نباید ظرفیت ها و تجربه‌ها نادیده گرفته شود.

وی تصریح کرد: شوراها همانطورکه از نامش پیداست؛ شورای اسلامی شهر است و نباید خود را به شورای شهرداری خلاصه کند.

داداشی در توضیح تامین امنیت شغلی کارگران شهرداری گفت: به لطف دولت تدبیر و امید در اقدامی کم سابقه تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی در دستور کار قرار دارد اما درباره تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی این یک تصمیم کشوری و نیازمند نگاه قانون‌گذار است که امیدواریم مشکل این کارگران هم مرتفع گردد.

وی بر تقویت صنعت توریسم در شهرستان طبس تاکید کرد و گفت: هر ایرانی قطعا علاقه دارد طبس را ببیند و این پتانسل ارزشمند را با تشریح طرح های کلان تقویت کنید و این نگین زیبا را قطب گردشگری کنید.

اعضای شورای شهر طبس در دیدار با مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی از وی خواستار ارتقای درجه شهرداری؛ تامین امنیت شغلی کارگران شهرداری؛ اختصاص اعتبارات دولتی؛ افزایش ردیف حقوقی شهردار و کارکنان شهرداری و تعیین چارت شهرداری ها شدند.

مهندس داداشی در ادامه حضور خود در طبس از پروژه های بازسازی رواق های بازار مرکزی طبس، بهسازی میدان امام، پارک بانوان و مجتمع تجاری شهرداری طبس دیدن کرد.

 مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی با ابراز رضایت از اجرای پروژه ها؛ سرعت عمل آن را قابل تقدیر برشمرد و از تلاش شهردار و پرسنل شهرداری در پروژه‌های شهری تشکر کرد.

وی در نشست تخصصی با مسئولان واحدهای شهرداری طبس این شهر را افتخار استان خواند و افزود: استاندار محترم نگاه ویژه ای به شهر و شهرداری طبس دارند و ما معتقدیم طبس دارای پتانسیل های بی شماری است و باید بیش از این رشد کند.

وی در صحبت های خود به جرکت در مسیر درآمد زایی، افزایش رفاه شهروندان، توسعه گردشگری و اجرای پروژه های زیربنایی تأکید کرد.