🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

طی مراسمی بعد از ظهر یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ با حضور آقایان رسول عراقی، محمدجواد راستینه و غلامحسین طاهری اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از کارکنان حوزه مدیریت شهری طبس؛ از خدمات ۲۰ ماهه مهندس #محمد_نصیری شهردار طبس تجلیل و مهندس مجتبی معمارزاده به سمت سرپرست شهرداری طبس منصوب شد‌.

مشروح‌جلسه در ادامه👇👇

روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری طبس

رییس شورای اسلامی شهر در این جلسه گفت: انتخاب شهردار به عنوان یکی از سخت ترین کارهای اعضای شورای اسلامی شهر می باشد چرا که باید شخصیتی را برای اداره امور کلان شهری در این جایگاه قرار دهند که بتواند همواره بهترین عملکرد را برای خدمت به جامعه به انجام برساند.

آقای رسول عراقی افزود :برگ زرین و افتخار ششمین دوره شورای اسلامی شهر طبس، انتخاب شهردار جهادی آقای مهندس محمد نصیری می باشد، ۲۰ ماه همه باهم، در کنار‌هم‌، با همراهی هم با‌تلاش فراوان برای خدمت به‌ مردم در کنار کارکنان فهیم و سختکوش شهرداری شبانه روز تلاش کردیم و نتیجه آن امروز رضایتمندی مردم به واسطه کار‌ تیمی مجموعه و ارتباط همدل و متحد بین تمام ارکان می باشد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر طبس افزود: انشالله با آغاز سرپرستی مهندس معمارزاده در شهرداری طبس که با رأی قاطع اعضای شورای شهر انجام شد و با همت و تلاش مثال زدنی همکاران در دوره مدیریت مهندس نصیری، همچنان شاهد پویایی و حرکت رو به پیشرفت مجموعه مدیریت شهری و شهر زیبای طبس باشیم که در این مسیر از همه عزیزان تقاضا میکنیم مصمم تر از گذشته به راه خدمت خود که در نهایت موفقیت سیستم را در پی دارد اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر در این جلسه نیز گفت پاکدستی و توجه ویژه به حقوق شهروندی و دقت نظر در کار و برنامه ریزی برای به سرانجام رساندن اهداف بزرگ در کمترین زمان ممکن بخشی از ویژگی های شخصیتی مهندس نصیری است.

مهندس راستینه در همین بخش گفت در جلسه بررسی استعفای شهردار طبس با افتخار موافقت خود را با این مسئله اعلام کردم چرا که وجود انسانهایی با ویژگی شخصیتی و مدیریتی و جهادگری مهندس محمد نصیری در عرصه های مختلف و بالاتر برای خدمت به مردم قطعاً لازم و منشا خیر و برکت خواهد بود.

مهندس محمد جواد راستینه گفت:شهرداری طبس در دوران ۲۰ ماهه مهندس نصیری تنها ارگانی بود که به صورت ۲۴ ساعته در عرصه های مختلف در حال خدمت برای توسعه و آبادانی و رفاه مردمی با کار و تلاش بوده است.

مهندس محمد نصیری شهردار سابق طبس در این جلسه گفت: از همراهی محبت و اعتماد اعضای شورای اسلامی شهر و لطف و همکاری همکارانم در مجموعه شهرداری در دوران شیرین ۲۰ ماه خدمت کمال تشکر و قدردانی را دارم در همین راستا خدا را شاکرم که آغاز خدمت و پایان آن مزین به نام مبارک حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام گردید .

شهردار برتر سال ۱۴۰۱ استان خراسان جنوبی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری گفت: شهرداری را به عنوان محل خدمتی خود همانند مرکز دنیا می پنداشته ام و نیت و هدف نهایی خود را در این دوران، هدف خدمت به مردم و همکارانم سرلوحه کار خویش قرار دادم، در همین راستا از تمام خانواده بزرگ شهرداری طبس که شبانه روز و ساعت های طولانی در کنار ما در بخش های مختلف تلاش کرده و سختی کشیدند، اما در دستیابی به هدف والای رضایت مردم و رضایت خدای باری تعالی بنده را تنها نگذاشتند؛ تشکر میکنم و تمام موفقیت های موجود را مرهون نگاه بزرگوارانه اعضای شورای اسلامی شهر و همت تلاش تک تک خانواده بزرگ شهرداری طبس و صبوری همسر و فرزندان این عزیزان میدانم.

مهندس نصیری شهردار سابق طبس گفت خدا را شکر میکنیم که در این دوران با همکاری و همدلی تمام مجموعه چنان عمل کردیم که شهرداری طبس را حتی در دیدگاه مدیران استانی بدون دغدغه و یکی از برترین الگوهای سایر شهرداریهای استان در عرصه پیاده‌ سازی اهداف و برنامه های بزرگ عمرانی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی معرفی می نمایند.

روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری طبس