🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

‍ ? شهردار طبس در نشستی با نمایندگان مردم زیباشهر به مشارکت شهروندان برای تعادل در مدیریت شهری تاکید کرد.

?شهردار طبس پس از بررسی‌های متعدد و میدانی؛ شامگاه جمعه ۵ آذر ۱۴٠٠ نمایندگان شهرک‌های زیباشهر و رضوانشهر را به شهرداری دعوت کرد تا درباره اجرای #پویش_شهر_پاک و سایر موارد حوزه مدیریت شهری در محلات مذکور گفتگو کند.

?مهندس #محمد_نصیری در این نشست که با محوریت همیاری شهروندان و مشارکت اجتماعی برگزار شده بود؛ گفت: توسعه شهری و بهره‌مندی محلات مختلف از خدمات شهری مطلوب؛ در دستور کار جدی بنده از آغاز بکار در شهرداری طبس و اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر است و به همین جهت در بدو ورود به شهر از شهرک زیباشهر بازدید و در جمع مردم حضور یافته و با هم گفتگو کردیم.

?وی تاکید کرد: در هرکاری که به مردم اهمیت داده شده و نظرات آنها اعمال گردیده و شهروندان در آن مشارکت داشته‌اند؛ دارای خروجی مطلوب و مورد رضایت عمومی بوده است و با توجه به همین تجربه میدانی، راهکار اصلی مدیریت شهری در دوره کنونی این است که همیاری و مشارکت شهروندان در کنار همه امور شهرداری می باشد.

?شهردار طبس با تاکید بر اینکه «شهر خوب را شهروند خوب می‌سازد» افزود: پویش شهر پاک با استفاده از تمام ظرفیت‌های نیروی انسانی، موتوری و اداری شهرداری از صبح شنبه ۶ آذر ۱۴٠٠ در شهرک زیباشهر و ادامه آن در شهرک رضوانشهر انجام خواهد شد؛ اما اکنون که پس از سالها حجم وسیعی از نخاله و زباله از این شهرک‌ها خارج خواهد شد؛ مهمترین قسمت کار به همکاری شهروندان با سیستم مدیریت شهری و رعایت اصول مدیریت پسماند؛ دقت نظر در ساعت و روز خروج زباله از منزل براساس زمان از پیش اعلام شده و فرهنگ‌سازی در راستای ایجاد شهری تمیز و شایسته مردم بافرهنگ طبس می‌باشد که این مهم بر عهده نخبگان و افراد صاحب نفوذ و کلام و قلم و شهر یاران در محلات است.

?مهندس نصیری اولولیت شهرداری را انجام صحیح و دقیق خدمات شهری برشمرد و از برنامه‌ریزی برای اجرای فضای سبزی زیبا خبر داد و به خدمات عمرانی مناسب و شایسته #طبس_زیبا تاکید کرد.

? شهردار طبس در این نشست تاکید کرد: اهالی محترم زیباشهر می توانند نماینده خود را جهت پیگیری امور این شهرک و ارتباط آسان و ایجاد هماهنگی بیشتر بین مدیریت شهری و شهروندان به شهرداری معرفی نمایند.

?در ابتدای این مراسم که روحانی مسجد امام جعفرصادق (ع) زیباشهر و آقایان راستینه، عراقی و حقانی هیئت رئیسه و خانم حسین‌پور مسئول کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر حضور داشتند؛ اهالی شهرک زیباشهر به بیان نظرات و مشکلات پرداخته و از توجه شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر طبس در رسیدگی به این محله قدردانی کردند.
================
☎️سامانه تلفنی
۱۳۷
۰۵۶۳۲۸۳۰۱۳۷
٠۵۶۳۲۸۲۵٠٠٠
سایت شهرداری
tabas.ir
اینستاگرام
http://instagram.com/shahrdari.tabas
تلگرام
@tabasgolshan1310
✍️ روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر طبس