🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

05

05

به گزارش روابط عمومی شهرداری طبس به نقل از  طبس نیوز، جلسه تکریم و تودیع ریاست اداره تبلیغات اسلامی طبس حجت الاسلام آزاد و تودیع ریاست جدید این اداره ، حجت الاسلام قناعت روز  گذشته در سالن میقات الرضای آستان مبارک حضرت حسین موسی الکاظم علیه السلام با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر طبس برگزار شد.

در این جلسه که با حضور حجت الاسلام رضایی مدیریت اداره تبلیغات استان، ائمه جمعه و جماعات شهرستان و مسئولین ادارات و نهادها و روسای هیئات مذهبی طبس برگزار شد حجت الاسلام محمدی امام جمعه طبس گفت:  امروز علیه دین ما بد خواهان فراوانی وجود دارند و تفکر حق و باطل از آغاز دنیا بوده است .

وی افزود: دشمن در حال انجام کار خودش است و به قول رهبری معظم کار دشمن، دشمنی کردن است اما وظیفه ما در این میان، حفظ ارزشها و حفظ دین است و اداره تبلیغات متولی این امر و حفظ و صیانت از دین است. 

وی همچنین از زحمات بیست و چند ساله ی حجت الاسلام آزاد تقدیر کرد و وی را از مدیران توانمند و لایق شهر طبس برشمرد.

 طلایی مقدم فرماندار ویژه طبس نیز پس از معرفی کوتاهی از شهرستان طبس و هیئتهای مذهبی گفت: پشتوانه مردمی در هیئتهای طبس و اعتقادات قلبی مردم و حضور پرشور آنها را در مراسم مختلف شایان توجه است.

وی همچنین از زحمات چندین ساله حجت الاسلام آزاد تقدیر و تشکر کرد و به حجت الاسلام قناعت نیز تبریک گفت.

 حجت الاسلام رضایی مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان خراسان جنوبی در جلسه تودیع و معارفه حجت الاسلام آزاد گفت: ما در اداره تبلیغات جایگزینی نداریم فقط جابجایی داریم و در هیچ کدام از جابجایی ها حب بغض و مسائل سیاسی دخیل نبوده است. 

 وی افزود : از راههای بارور کردن عقل، اهل خیر بودن است و اینکه مردم از شرش در امان باشند و از مراجعه نیازمندان و علم و تحصیل خسته نشود، خاری در راه حق از سربلندی در راه دشمن در نظر او والا تر و در نظر او گمنامی از شهرت والا تر باشد . 

رضایی خاطرنشان کرد: اداره تبلیغات اسلامی یکی از رویش های انقلاب است که در چهارم تیرماه ۱۳۶۰ توسط امام خمینی اعلام شد.

مدیر کل اداره تبلیغات استان بیان کرد: امسال ۹۰ هزارهیات مذهبی در کشور شناسایی شدند که یک توانمندی بزرگ است. 

وی ادامه داد: ورود آسیب های اجتماعی به سطح خانواده ها یکی از گرفتاریهای بزرگ است که باید همگی دست به دست هم برای حل این مسایل کمک کنیم. 

وی افزود: در شهرستان طبس با وجود بیش از صد هیئت مذهبی اگر هر هیئت یک خانواده را از یک طلاق برهاند صد خانواده رهایی پیدا میکنند. 

وی با تقدیر از حجت الاسلام آزاد و خانواده ایشان به جهت صبر و بردباری در طول خدمات ایشان در طبس آرزو کرد در محل خدمت جدید نیز منشا خیر و برکات باشند. 

 

 حجت الاسلام آزاد گفت: مهمترین فعالیت اداره تبلیغات طبس از سال ۸۶ تاکنون راه اندازی دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرا در شهرستان است.

حجت الاسلام آزاد در جلسه معارفه ریاست جدید اداره تبلیغات طبس گفت: از سال ۷۵ تا کنون بیش از ۵۰ روحانی در روستاهای مختلف شهرستان مستقر شدند و اکنون ۲۹ روحانی در شهر طبس مستقر هستند .

وی از فعالیت های این اداره در طول خدمت خود به اعزام مشاورین مذهبی به مدارس، برگزاری اعتکاف در مساجد، برگزاری گفتمان های دینی در مدارس و حوزه ها، مبارزه با مواد مخدر، ساماندهی هیئات مذهبی ، اعزام مداحان اهل بیت جهت شرفیابی به حضور مقام معظم رهبری ، اشاره کرد.

در حوزه قرآن نیز راه اندازی موسسات قرانی، اهدای قران به جلسات خانگی  و راه اندازی خانه های قرآنی در شهرستان از خدمات این اداره بوده است.

در حوزه عمرانی ، سازمان تبلیغات در ابتدا فقط یک اتاق کوچک ۶ متری داشت و اکنون یک ساختمان مجهز  دارد.

 وی با اشاره به احداث ۱۶ خانه عالم تا کنون گفت: از زحمات تمامی فرمانداران گذشته تا امروز که اعتبارات مناسبی برای اداره تبلیغات جذب کرده اند تشکر میکنم.

 

وی ادامه داد: امسال نیز ۴۰ میلیون تومان اعتبار برای خانه عالم و ۵۰ میلیون تومان برای مسئله صوت راهپیمایی ها به همت مهندس طلایی جذب شد. 

 

o:حجت الاسلام آزاد با تبریک انتصاب حجت الاسلام قناعت نیز گفت: اگر قرار است داشته هایمان نگه داشته شود همانطور که با من همکاری داشتید با حجت الاسلام قناعت نیز داشته باشید.

وی در پایان با طلب حلالیت از همگان گفت: همیشه سعی کردم فرصت سوزی نکنم و از فرصت ها بهترین استفاده را داشته باشم و در پیشگاه خداوند وجدانم آسوده است.

 

حجت الاسلام حسن آزاد پس از ۲۲ سال خدمت در شهرستان طبس ، به اداره تبلیغات فردوس می رود.

 

 [carousel source=”directory: images/news/1397/tir/todie” limit=”9″ title=”no” title_link=”no” intro_text=”no” hoverpause=”no”]