🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

✅ به گزارش روابط عمومی شهرداری طبس، مراسم آغاز سال تحصیلی جدید صبح امروز با حضور امام جمعه ، معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر طبس و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان در دبیرستان دکتر علی شریعتی برگزار شد.

?حجت الاسلام محمدی امام جمعه طبس طی سخنانی در خصوص اهمیت علم آموزی گفت: امروز سرعت رشد علم و فناوری به قدری بالاست که ما در کنار رشد علمی به جهش علمی نیاز داریم و باید در کنار کسب علم و دانش به معنویت و تهذیب نفس هم توجه کنیم چرا که تحصیل و تهذیب به مثابه دو بال هیچ کدام به تنهایی انسان را به سعادت نمی رساند.

?طلایی مقدم معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس با اشاره به آمار قبولی شهرستان در کنکور سراسری گفت: امسال شاهد درخشش دانش آموزان طبسی بودیم و این افتخاری برای ما و مجموعه آموزش و پرورش است و لازم می دانم که از زحمات همه اولیا و مربیان و مدیران آموزش و پرورش تشکر کنم.

? طلایی مقدم مهمترین عامل رشد و توسعه جوامع را نیروی انسانی بر شمرد و افزود: گرچه بشر امروز به بالاترین درجات رشد فناوری و توسعه تکنولوژی دست یافته است اما باز هم نیروی انسانی حرف اول را می زند و ما نیز اگر خواهان پیشرفت و توسعه هستیم باید بر نیروهای انسانی و آموزش نسل جوان تاکید کنیم.

✅ در مراسم آغاز سال تحصیلی مجید بهارستانی شهردار طبس، محمود امینی رئیس شورای اسلامی شهر و سید علی هاشمی نایب رئیس شورا حضور داشتند.

? شایان ذکر است که به منظور ایجاد نشاط و ترویج شعار حفظ فضای سبز تعداد ۲۰۰ گلدان گل توسط شهرداری طبس به مدارس اهدا شد.