🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

?مهندس علیرضا صفری مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی با همراهی مهندس #محمد_نصیری شهردار طبس صبح چهارشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۲، در بدو ورود خود به شهرستان طبس ضمن حضور در باغ گلشن با آقای رسول عراقی رئیس شورای اسلامی شهر دیدار و گفتگو کرد.

?اولین همایش گردهمایی شهرداران و شوراهای اسلامی استان خراسان جنوبی به میزبانی طبس

?تقدیر مدیرکل دفتر امور شهری از شورای اسلامی شهر و شهردار طبس به خاطر اقدامات انجام شده در راستای تحقق #نورورزامیدآفرین

?مشروح نشست در ادامه منتشر می‌شود

مدیرکل امور شهری استانداری خراسان جنوبی: شورای اسلامی شهر طبس، فعالترین شورای استان و خدمات شهرداری طبس قابل تقدیر است/ گردهمایی شهرداران و شوراهای اسلامی خراسان جنوبی به میزبانی طبس برگزار می‌شود

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها استانداری خراسان جنوبی در حاشیه بازدید از وضعیت ستاد خدمات سفری شهرداری طبس که صبح چهارشنبه ۹ فروردین ۱۴٠۲ انجام شد؛ گفت: شهرداری ها پیشانی خدمت رسانی دولت به مردم هستند و برقراری تعامل بین شهرداری و شورای اسلامی شهر یکی از ارکان نظم در کار و خدمت بهتر به مردم است که این مهم در شهرداری و شورای اسلامی شهر طبس بسیار ملموس و قابل تحسین است.

آقای «علیرضا صفری» افزود: اخبار و گزارش‌های خدمات و برنامه‌ها را روزانه بررسی می کنم و این گزارش دادن به مردم یک اقدام ارزشمند در راستای تحقق جهاد تبیین است و از سویی نشان از پویایی و زنده بودن سیستم مدیریت شهری در طبس دارد.

رئیس کمیته هماهنگی امور شهرداری‌های ستاد خدمات سفر استان خراسان جنوبی تاکید کرد: شهرستان طبس بعنوان حلقه ارتباطی چند استان کشور دارای ویژگی استراتژیکی است که می‌طلبد اقدامات و خدمات هم در همین سطح باشد که این مهم در تعامل بین مدیران استان خراسان جنوبی و شهرستان طبس محقق می‌شود.

آقای صفری گفت: ششمین دوره شورای اسلامی شهر طبس فعال‌ترین شورای اسلامی استان خراسان جنوبی است و آقای عراقی نیز بعنوان رئیس شورای اسلامی شهر در زمینه پیگیری حقوق و مطالبات مردمی در حوزه‌های مختلف موفق بوده است.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استاندای خراسان جنوبی، خدمات مهندس «محمد نصیری» شهردار طبس را قابل تقدیر دانست و ضمن خداقوت به وی و همکارانش تصریح کرد: شورای اسلامی شهر بعنوان شورای شهرداری نیست و لازم است بعنوان نمایندگان مردم در مباحث مختلف پیگیری صورت گیرد و بازبینی عملکرد ششمین دوره شورای اسلامی شهر طبس نشان می دهد که به خوبی وظایف شورایی را می دانند و عمل می کنند.

وی به برگزاری ماهانه نشست تعاملی شهرداران استان در سال گذشنه اشاره کرد و گفت: در راستای تبیین اهمیت شوراهای اسلامی شهر در سالجاری گردهمایی شهرداران با حضور روسای شوراهای اسلامی شهر برگزار خواهیم کرد و حتی المقدور از حضور استاندار محترم خراسان جنوبی و معاون محترم هماهنگی امور عمرانی ایشان و سایر معاونین و مدیران کل استانداری به تناسب نشست؛ استفاده خواهیم کرد.

آقای علیرضا صفری افزود: در راستای تمرکززدایی؛ اولین گردهمایی رسمی و آموزشی شهرداران و شوراهای اسلامی شهر استان خراسان جنوبی در سال ۱۴٠۲ به میزبانی طبس برگزار خواهیم کرد.

گفتنی است؛ مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی، شامگاه سه‌شنبه ۸ و صبح چهارشنبه ۹ فروردین ۱۴٠۲ از وضعیت نظافت شهری، فضای سبز و المان‌های نوروزی، پروژه‌های عمرانی، نمایشگاه‌ها و… بازدید کرد و تا پایان وقت اداری روز جاری در ساختمان شهرداری با پرسنل و شهروندان به طور جداگانه و فردی دیدار چهره به چهره داشت و در جریان مستقیم مطالبات قرار گرفت.

نورورز امیدآفرین

طبس هر هفته یک تغییر

✍️ روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهردار طبس