🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

پیام تبریک

بسم الله الرحمن الرحیم

📸ن و القلم و ما یسطرون
آغاز مهرماه مصادف با شروع سال تحصیلی و حضور دانش آموزان و دانشجویان در ساحت فاخر علم آموزی و تلاش گسترده برای کسب دانش و حکمت است.

🔷تعلیم و تربیت رکن اساسی انسانیت، خودباوری و شکوفایی استعدادهای آدمی برای خلق فردایی آبادتر و جامعه ای سرشار از عطر ایمان و بالندگی در کشور عزیزمان ایران اسلامی است.

🔶شهرستان مستعد و عالم پرور طبس، با برخورداری از ظرفیت‌های عظیم فکری و معنوی و نیز نیروهای متخصص، مجرب و کاردان، تأثیر بسزایی در ایجاد فرصت هایی بی بدیل برای پیشرفت و آبادانی کشور داشته است و یقیناً این موفقیت مرهون تلاش بی‌وقفه معلمان، فرهنگیان و اساتید دلسوزی است که آموزه‌های نوع دوستی و خصائل اخلاقی را در پیوند با مشق ایمان و دانش به زیور کمال آراسته می سازند.

🔷بدون تردید مساعی همه متولیان امر تعلیم و تربیت در مدارس و دانشگاه ها در راستای تقویت بنیه علمی و زیرساخت‌های آموزشی و توجه جامع به موضوع مهم بهره گیری از علم نافع، زمینه‌سازی رشد فکری و فرهنگی سالکان علم و اندیشه را فراهم نموده و اعتلای شاخه های مختلف علوم و فنون را نوید بخش خواهد بود.

🔶بدین وسیله آغاز سال تحصیلی جدید و بهار علم و دانش و معرفت را به خانواده بزرگ دانش آموزی و دانشجویی و فرهنگیان و اساتید دانشگاه‌ها و مراکز علمی و آموزشی شهرستان دارلمومنین و دارالعلوم طبس تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدواریم که با بهره مندی حداکثری از ظرفیت ها و فرصت های موجود، افزایش هوشمندانه بهره‌وری های علمی نسل نوجوان و جوان و ارتقای شاخص های علمی، پژوهشی و فرهنگی استان با رویکرد تحول گرایانه و منطبق با نیازهای کشور و تأسی به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سند تحول دولت مردمی آیت الله رئیسی، اعتلای روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی را در پی خواهد داشت.

🔷شورای اسلامی شهر و شهرداری طبس ضمن آرزوی موفقیت و سربلندی برای تمام افتخار آفرینان و آینده سازان کشور عزیزمان ایران و آرزوی کسب قله های موفقیت و عزت، همچون گذشته همراهی و حمایت همه جانبه خود را از مجموعه سیستم آموزشی و جامعه بزرگ دانش آموزان، فرهنگیان، اساتید و دانشجویان در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی اعلام میدارد.

✍️اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر و سرپرست شهرداری طبس_ ۳۰ شهریور ۱۴۰۲