🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

?بزرگترین قرارداد توسعه عمرانی مدیریت شهری خراسان جنوبی در طبس / خرید مجموعه صنعتی معدنی سنگ شکن توسط شهرداری/ تکمیل چرخه تولید مصالح جاری عمران شهری با الحاق سنگ شکن و خودکفایی در تولید شن

? تفکر تکمیل چرخه #خودکفایی سیستم مدیریت شهری #طبس که با آغاز بکار اعضای «ششمین دوره شورای اسلامی شهر» کلید خورده بود در آبان‌ماه ۱۴٠٠ و با شروع بکار مهندس #محمد_نصیری بعنوان شهردار طبس وارد مرحله عملیاتی شد و تاکنون قدم به قدم درحال تحقق است.

?همزمان با ایام بابرکت و پرفضیلت ماه مبارک رمضان و در اولین روز های سال، مراسم امضا تفاهم نامه خرید و تحویل و رونمائی از یک واحد تمام مکانیزه #سنگشکن برای شهرداری طبس با حضور آقایان رسول عراقی و سید مجتبی حقانی هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر و مهندس #محمدنصیری شهردار طبس بعد از ظهر یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ برگزار شد.

?آقای عراقی رئیس شورای اسلامی شهر طبس گفت: دوران خدمت خود را به اتفاق همه اعضای شورای اسلامی شهر دوران تحول و توسعه شهری طبس، برای مردم برنامه ریزی کردیم و در همین راستا، خدا را شاکر و سپاسگزارم که با وجود مجموعه ای پویا در پارلمان شهری و شهرداری جهادی و با پشتکار کار های بزرگی را تا امروز برای مردم به اجرا در آوردیم و اکنون نیز یکی از تاریخی‌ترین و بزرگترین قراردادهای خرید حوزه شهرداری های استان را اجرایی کردیم و شهرداری طبس را صاحب یک واحد بزرگ صنعتی تولیدی سنگ شکن(تولید شن، شن شویی و معدن سنگ) نمودیم.

?سخنگوی شورای اسلامی شهر طبس افزود: در مسیر دستیابی این هدف بیش از ۱۵ جلسه تخصصی و کارشناسی با یکی از سرمایه گذاران خوش نام منطقه و از دلسوزان توسعه شهرستان جناب آقای مهندس سلطانی به عنوان مالک این واحد تولیدی صنعتی برگزار کردیم تا در عرصه خودکفایی حوزه مدیریت شهری در تهیه شن به عنوان یکی از ملزوم ترین مصالح توسعه عمرانی شهری به توافق برسیم و این رویداد به وقوع بپیوندد. همچنین این کار بزرگ تنها با همدلی و همراهی و مساعدت همگانی در مجموعه استانداری و همچنین حمایت های همه جانبه مهندس رحیمی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس که دلسوزانه پای منافع مردم ایستادند امکان پذیر شد که خدمتی بی نظیر و ماندگار را برای شهرستان طبس رقم خواهد زد.

?آقای رسول عراقی خاطرنشان کرد: زمینه ساز اجرای برنامه ها و اقدامات بزرگ در حوزه مدیریت شهری و اجرای سیاستگذاری های کلان نمایندگان مردم در زمینه اجرا و عمل در میدان، وجود مدیری تلاشگر و پرکار همچون مهندس محمد نصیری شهردار سختکوش و شیردل شهر طبس است که با ایمان به توان و تلاش انقلابی ایشان گام ها و اهداف بزرگ را در خدمت به مردم هدفگذاری و زمینه سازی میکنیم تا مردم هرچه بهتر با وجود این نیروی کارآمد طعم خدمت و تحول را هرچه بیشتر احساس کنند.

?رئیس شورای اسلامی شهر طبس ادامه داد: امیدواریم زحمات و تلاشهای صورت گرفته برای توانمندسازی و قدرت مجموعه مدیریت شهری طبس، در خدمت منسجم و مطلوب و بهتر به شهروندان در مسائل مختلف از جمله ایجاد درآمد پایدار و خودکفایی در تامین ماشین آلات عمرانی و سرمایه ای و ایجاد زیرساخت های مهم و ماندگار و اقتصادی که با پیگیری ها و سختی های زیاد محقق شد را آیندگان به عنوان اصلی ترین دغدغه خود حفظ و حراست کنند تا هیچ گاه شاهد وابستگی و بروز مشکل برای خدمات شهرداری نباشیم.

?مهندس نصیری شهردار طبس نیز در این مراسم گفت: امروز خوشحال و خرسندم یکی از ثمرات ارزشمند و ماندگار دوران مسئولیت در کنار نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر را با دغدغه مندی تمام به نتیجه رساندیم و در عرصه تولید انواع دانه بندی شن و از تامین سنگ از معدن اختصاصی تا انتقال به مجموعه صنعتی سنگ شکن و تولید انواع شن و شن شویی تمام این چرخه را به حوزه مدیریت شهری طبس اضافه کردیم که نشان دهیم تا خودکفایی کامل شهرداری طبس در اجرای پروژه های عمرانی در مسئله تامین نیروی انسانی، تجهیزات و مواد اولیه لازم چند قدمی بیشتر باقی نمانده است.

?مهندس نصیری در تشریح این زیرساخت بزرگ شهری گفت: سنگ شکن شهرداری طبس ظرفیت تولید بیش از هزار تن شن در روز برای تامین مصالح مورد نیاز آسفالت شهری، تامین مصالح شن در کارگاه بزرگ تولید قطعات بتنی و بچینگ تولید بتن و از همه مهمتر ایجاد درآمد پایدار برای خودکفایی مالی شهرداری و ایجاد بازار رقابتی در شهر طبس برای عرضه شن مورد نیاز شهروندان و واحدهای عمرانی مختلف با قیمت مناسب نقش تعیین کننده و موثری در خدمت مطلوب به مردم را خواهد داشت.

?شهردار طبس همچنین گفت: در مسیر دشوار تحقق این کار بزرگ، ماندگار و آتیه دار، لازم است از حمایت های همه جانبه دکتر قناعت استاندار محترم خراسان جنوبی، به منظور اعطای مجوز خرید این ابر سرمایه شهری و همچنین حمایت های بی دریغ مهندس صفری مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری در این اقدام بزرگ و بی نظیر در استان تشکر و قدردانی نمایم.

?شهردار طبس در پایان خاطرنشان کرد: براساس سیاست اعضای شورای اسلامی شهر مبنی بر کاهش وابستگی به اعتبارات برای انجام امور توسعه ای شهر با بهره برداری‌ کامل از این مجموعه معدنی، تولیدی، صنعتی با شتاب بسیار بیشتری انجام خواهد شد و شهرداری طبس توانند تر از گذشته و با دست کاملا باز، شهر را در مسیر مدرن شدن با ایجاد مکانیزاسیون خدمات شهری و تقویت قدرت اجرائی و عمرانی با سرعت و شتاب برای رضایت مندی هرچه بیشتر شهروندی رهنمون خواهد ساخت.

?لازم به ذکر است؛ اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار طبس در حاشیه جلسه تحویل و تحول سنگ شکن به سیستم مدیریت شهری؛ ضمن تقدیم این دست‌آورد ارزشمند به همشهریان قدرشناس و لایق؛ نوید از جابجایی کارخانه آسفالت فعلی و تاسیس مجموعه جدید در جوار سنگ‌شکن شهرداری واقع در جاده روستای گشن دادند که این نشان از اهتمام نمایندگان مردم در پارلمان شهری و شهردار طبس برای تکمیل چرخه خودکفایی و تقویت زیرساخت‌های مدیریت شهری است که نویدبخش روزهای خوش تعالی شهرداری در مسیر خدمت متعالی است.

?لازم به توضیح است از ابتدای ششمین دوره شورای اسلامی شهر و شهرداری طبس, تا پیش از الحاق مجموعه سنگ شکن،مبلغی بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان ماشین آلات و تجهیزات به مجموعه شهرداری طبس افزود گردید.

طبس هر هفته یک تغییر

جهاد برای خودکفایی

بهار طبس در بهار

ماشین‌الات سنگین

بچینگ تولید بتن

دستگاه جدول‌ زن

کارخانه سنگ‌ شکن

✍️روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری طبس