🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

دیدار نوروزی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر طبس با امام جمعه 

? شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر در دیدار نوروزی با حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمدی امام جمعه طبس از همراهی ها و رهنمودهای ایشان قدردانی کردند.

? امام جمعه طبس در این دیدار گفت: پنحمین دوره شورای اسلامی شهر با همه مشکلات موجود و برخی بی مهری‌ها از سوی بعضی مسئولان دولتی اما بازهم در حد توان با متانت و وقار خود سعی کردند بدون تنش و برای آرامش جامعه پیگیر امور مردم باشند.

?دکتر محمدی افزود: شورای پنجم با اینکه از سلایق سیاسی متفاوتی برخوردار بود اما این سلیقه‌ها پررنگ نشد و وفاق و همدلی از جمع آنها به بیرون مخابره شد.

?ایشان تصریح کرد: اخلاق مداری و روحیه دینی اقای شهردار قابل تقدیر بود و درحالیکه کم لطفی‌هایی به ایشان می‌شد اما براساس ذات اصلی خدمت رسانی خود؛ همچنان تلاش کرد و در بیشتر موارد عمرانی و توسعه موفق و قابل تقدیر بود.

?امام جمعه طبس همچنین از شهرداری بعنوان یک نهاد عمومی یاد کرد و گفت: شهرداری بویژه در چند سال گذشته از اعتبارات دولتی سهم چندانی نداشت و مردم نیز به دلیل مشکلات معیشتی عوارض خود را نپرداختند که البته شهرداری برای ارائه خدمات نیاز به مشارکت مردم دارد اما بازهم در شایستگی و درایت لازم و مدیریت صحیح امور؛ خدمات و پروژه های مردمی و اماکنی که پوشش جمعیتی بیشتری داشت را با همه محدودیت‌ها و کمبود اعتبارات به سرانجام رساندند.

?حجت الاسلام والمسلمین محمدی از پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و شهردار طبس برای انجام پروژه‌های عمرانی مناسب قدردانی کرد.

? در این دیدار مهندس بهارستانی شهردار و آقای امینی نماینده استان خراسان جنوبی در شورای عالی استانها و آقای هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر طبس؛ مهندس مقدس‌زاده رئیس اداره خدمات و ایمنی شهری؛ آقای محمدی رئیس اداری توسعه منابع و مدیریت و آقای حقانی مدیر روابط عمومی شهرداری طبس حضور داشتند.