🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.


قدردانی از تعامل سازنده مدیریت توزیع برق شهرستان با شهرداری طبس

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری طبس؛ مهندس راستینه و آقای حقانی اعضای هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر و مهندس #محمد_نصیری شهردار طبس به منظور قدردانی از همکاری همه جانبه مدیریت توزیع برق شهرستان با حوزه مدیریت شهری به دیدار مهندس «احمدعلی سحرخیز» مدیر توزیع برق طبس رفتند.

اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار در این دیدار مدیریت حوزه برق را جهادی توصیف کرده ویژگی‌های بارز مهندس سحرخیز را کار برای رضای الهی و در راستای خدمت به مردم و البته تسهیل در امور برشمردند.

شهردار طبس با اشاره به همکاری توزیع برق شهرستان در اجرای پروژه های بزرگ شهری و در کنار نمایندگان و خادمان مردم در شهرداری از جمله انتقال سازه غول پیکر منبع ذخیره آب قدیمی از میدان انقلاب بدون قطعی برق علیرغم وجود شبکه‌های مختلف و همچنین همکاری در اجرای پروژه بهسازی رواق‌های بازار در خیابان خرمشهر و اجرای زیر زمینی شبکه انتقال برق و حذف تیرهای برق فعلی در این محدوده و تعویض صدها لامپ روشنایی معابر از زرد به سفید کم‌مصرف در سطح شهر را بخشی از اقدامات ارزشمند مهندس سحرخیز برشمرد.

در حاشیه این برنامه اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار به دیدار کارکنان بخش های مختلف از جمله اداری‌، مالی، اتفاقات و عملیات این اداره رفتند و به این تلاشگران خداقوت گفته و سلام آقای «رسول عراقی» رئیس شورای اسلامی شهر که در ماموریت کاری به سر می‌برد را به مدیر و کارکنان توزیع برق ابلاغ کردند.

آقای حقانی مدیر روابط عمومی و مهندس عصاری مسئول عمران شهرداری و مهندس معمارزاده دستیار شهردار در امور اجرایی نیز در این دیدار حضور داشتند.

@shahrdaritabas1310