🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

به گزارش طبس نیوز، رییس شورای اسلامی شهر طبس در اولین جلسه که با حضور هیئات مذهبی، اصحاب رسانه، بانوان و برخی جوانان فعال اجتماعی سیاسی برگزار شد مجید بهارستانی یزدی را به عنوان شهردار آینده طبس معرفی کرد و گفت: مطالعات مسئولانه زیادی بعد از انتخابات را در شهرداری برای تصمیم گیری، وضعیت شهر، فضای روانی حاکم بر شهرداری انجام دادیم.

محمود امینی با قدردانی از زحمات کارکنان شهرداری و شهرداران پیشین آن بیان کرد: با شرایط وضعیت شهرداری احساس کردیم باید روند و مسیر متفاوتی ایجاد کنیم و بنابراین توانمندی های اشخاص را مورد بررسی قرار دادیم.

وی خاطرنشان کرد: بیش از ۱۰۰ نفر برای گزینه شهرداری طبس مورد بررسی قرار گرفتند و از افراد صاحب نظر نیز نظرخواهی کردیم.

امینی با بیان اینکه ما وضعیتی داشتیم که درمان خاص و پزشک خود را می‌طلبید گفت: در مطالعات ما برای انتخاب شهردار چند ملاک را تاکید داشتیم که از جمله سابقه کار بالا، مدیر موفق، توان مدیریتی بالا، قدرت روابط عمومی بالا، ارتباط موثر با مسئولین کشوری، توان فنی بالا، داشتن برنامه برای مشکلات شهرداری طبس بود.

وی شایعات تحمیل از طرف افراد خاص برای انتخاب شهردار را رد کرد و گفت: هیچ کس سعی نکرد کسی را به ما تحمیل کند و اصلا چنین چیزی نبوده است.

رییس شورای شهر طبس افزود: در جلسه‌ای که با آقای فرماندار مذاکراتی داشتیم، ایشان گفتند هر کس را شما انتخاب کردید، تمام قد پشتیبان او خواهم بود.

محمود امینی تصریح کرد: در کنار انتخاب شهردار احساس کردیم یک تیم شویم و با رایزنی با خود شخص، مشاورین و معاونین با رعایت قوانین داشته باشد.

وی گفت: پس از بررسی‌ها به شهرداری رسیدیم که شرایطی مشابه شهر طبس را داشته و شهری که جمعیتی دوبرابر طبس داشت و در نهایت باتوجه به تمام خصوصیات و ویژگی‌ها، ایشان را انتخاب کردیم که ۲۲ سال تجربه و ۱۶سال کار در شهرداری اصفهان را داشتند.

وی گفت: آقای مجید بهارستانی با شورای شهر طبس پیمان بسته که شهر طبس را متحول کند.

در تماس تلفنی که با شهردار آینده طبس برقرار شد مجید بهارستانی یزدی در تماس تلفنی با رئیس شورای اسلامی شهر طبس در خصوص انتخاب خود به عنوان شهردار آینده طبس، اظهار داشت: از انتخاب خود به عنوان شهردار طبس خرسندم و از رای اعتماد شورای اسلامی شهر طبس بسیار سپاسگزارم.

وی گفت: دین ما به این نظام مقدس بالا است و شهرداری یک دستگاه خدمت رسان است و مردم این خطه کویری مردم را سخت کوش و متدین بار می آورد.

بهارستانی خاطرنشان کرد: شهر طبس بسیار زیباست و بعد از زلزله ۵۷ مجدد ساخته شده است و باید بیشتر با هم فکری اعضای شورا برنامه ریزی لازم صورت خواهد گرفت.