🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

IMG 1747

IMG 1747

به گزارش روابط عمومی شهرداری طبس  با هماهنگی صورت گرفته بین معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان طبس، شهرداری طبس، اداره ورزش و جوانان و دیگر دستگاه ها، طرح  شنبه_های بدون خودرو در طبس اجرا می شود.

 

 

بنا بر این گزارش  ظهر دیروز طی جلسه ای در اداره ورزش و جوانان شهرستان با حضور بهارستانی شهردار طبس، قدیمی رئیس اداره ورزش و جوانان و نمایندگانی از معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان، شبکه بهداشت و درمان، نیروی انتطامی و راهنمایی و رانندگی و هیات دوچرخه سواری زمینه اجرای طرح سه شنبه های بدون خودرو در سطح ادارات بررسی و هماهنگ شد.

این طرح با مشارکت دستگاههای اجرایی شهرستان بصورت آزمایشی طبق برنامه زمانبندی خاصی اجرا می شود که تا پایان سال ادامه خواهد شد و در پایان طرح طی مراسمی جوایز نفیسی به شرکت کنندکان و مجریان طرح اهدا خواهد شد.

شهردار طبس در این جلسه گفت: زندگی ماشینی مشکلات عدیده ای را برای سلامت جسم و روان بشر بوجود آورده است و چنانچه بتوانیم حداقل هفته ای یک روز با دوچرخه در محل کار حاضر شویم گام اولیه خوبی در راه بازگشت به سبک زندگی سالم برخواهیم داشت.

بهارستانی افزود: دوچرخه سواری فواید جسمانی زیادی دارد و به سلامت قلب و عروق کمک می کند و مضافا اینکه نیاز به هزینه و برنامه ریزی خاصی ندارد.

در پایان این جلسه مقرر شد این طرح با مشارکت کلیه دستگاه های اجرایی و هر هفته به میزبانی یک اداره برگزار شود.

 

گفتنی است شهردار طبس باتفاق همکاران حوزه شهرداری در راستای اجرای طرح مذکور در اقدامی ارزشمند با دوچرخه‌ به محل برگزاری جلسه رفت.

 

[carousel source=”directory: images/news/1397/khordad/bicycle” limit=”9″ title=”no” title_link=”no” intro_text=”no” hoverpause=”no”]