🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی در جمع صمیمی اعضای شوراهای اسلامی شهر و شهرستان طبس حضور یافت و به طور تخصصی مشکلات منطقه را با نمایندگان مردم مورد بررسی قرار داد.

مهندس حمید حلاج مقدم سخنان اعضای شوراهای اسلامی شهر و شهرستان را شنید و قرار شد ضمن جمع‌بندی و تقدیم به استاندار خراسان جنوبی، راهکارهای مناسب را با حضور مهندس معتمدیان اجرایی نمایند.

#شبکه_خبری_شهرداری_طبس

 

#استانداری_برای_همه
#معتمدیان_دردها_را_لمس_می‌کند

مهندس حمید حلاج مقدم مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی در جمع اعضای شوراهای اسلامی شهر و شهرستان طبس گفت:

دشمن تلاش دارد حلاوت ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی را به تلخی مبدل کمد که با همدلی مردم و مسئولان و خدمت صادقانه، این آرزو رو به گور خواهد برد.

آنچه وجود دارد متعلق به مردم است و باید زمینه مشارکت مردم در امور شهر را فراهم کنیم تا زمینه مردم سالاری جمهوری اسلامی ایران بیشتر متجلی شود.

استاندار محترم خراسان جنوبی دنبال سفرهای تشریفاتی نیستند و قبل از حضور در شهرستان‌ها یک تیم برای بررسی و شناسایی مشکلات به منطقه اعزام می‌شوند و نتیجه را جمع‌بندی نموده و برای سفر آقای معتمدیان برنامه‌ریزی می‌شود.

اقای معتمدیان معتقد است که در سفرها همه طیف‌های سیاسی بدون خط‌کشی باید حرفشان را بزنند و نشست‌های ایشان به هیچ وجه خلاصه در اشخاص و احزاب خاص نمی‌شود و باور دارند که همه باید برای توسعه شهرستان‌ها و استان پای کار باشند.

در حالیکه دشمن کمر بسته تا به ترس از گسترش اسلام به پیکره ایران ضربه بزند، استاندار خراسان جنوبی همه شهروندان را به رفع مشکلات می‌طلبد و اجازه نمیدهد تک‌صدایی رخ دهد و یقین داشته باشید در سفرهای ایشان تنها رفع مشکلات درحد توان مورد نظر است و اجازه کارهای تشریفاتی هم داده نمی‌شود.

هیچ کاری نشدنی نیست و اینکه بگوییم نمی‌شود، پذیرفته نیست و راه حل را پیدا کرد تا مردم معطل تصمیمات رسمی نمانند و برای همین منظور ارتباط با مردم و نمایندگان مردم را بیشتر کرده‌ایم که صداها و گلایه‌ها و پیشنهادات را از نزدیک بشنویم.

بحث ۲ درصد سهم شهرستان از معادن اگر در طبس اجرایی شود مشکلات دیگر منطقه نیز حل خواهد شد.

گفتنی‌است؛ در این نشست مشکلات متعدد شهرستان از زبان نمایندگان مردم در شوراهای اسلامی شهر و شهرستان بیان شد و قرار است جمع‌بندی موارد طرح شده بعرض استاندار خراسان جنوبی برسد تا در سفر آقای معتمدیان به آنها پرداخته شود.

مشکلات حوزه درمان، راه‌ها، اشتغال، توسعه، معادن، جوانان، بانوان و…در این جلسه مطرح شد.

#شبکه_خبری_شهرداری_طبس