🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

همزمان با صبح بهاری و دلنشین دومین روز از خرداد ماه ۱۴۰۲؛ آقای رسول عراقی رئیس شورای اسلامی شهر و مهندس #محمد_نصیری شهردار طبس در جمع پیشکسوتان و همشهریان ورزشکار صبحگاهی در باغ زیبای گلشن حضور یافتند.

آقای عراقی در جمع ورزش دوستان طبسی گفت: صبح و طلوع خورشید نماد زندگی و تولدی دوباره است، انجام ورزش صبحگاهی در فضای زیبای باغ گلشن و دیدن جمع صمیمی ورزشکاران با روحیه و با نشاط حال و هوای هر فردی را تغییر می‌دهد.

وی ادامه داد: از ابتدا دغدغه شورای اسلامی شهر و شهردار بر اهمیت به مسئله توسعه ورزش و به ویژه ورزش‌های همگانی بوده است که در همین راستا امسال هدف گذاری شده تا در نقاط مختلف شهر چند زمین چمن مصنوعی فوتبال برای بهره مندی جوانان و جامعه ورزشی بمنظور تقویت نشاط و تندرستی شهروندان در دستور کار قرار دهیم.

مهندس نصیری شهردار طبس نیز در این مراسم گفت: احیای باغ زیبای گلشن مهمترین دغدغه اعضای شورای اسلامی شهر بود که با پیگیری این عزیزان و تلاش همکاران شهرداری، در حوزه های مختلف مانند احیای حوض میانی و فواره ها، بهسازی پیاده راه های فرعی و نور پردازی استاندارد ، انتقال پلیکان نماد باغ گلشن طبس به ابن باغ تاریخی،مدیریت صحیح فضای سبز از جمله اقدامات برای بهره وری بهتر از وجود این نعمت بزرگ در شهر انجام پذیرفته است و همچنان این حرکت ادامه دارد.

در این مراسم که آقای پناهی رئیس اداره ورزش و جوانان و آقای سید ابوالفضل حقانی مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری طبس نیز حضور داشتند؛ در راستای حمایت از ورزش همگانی و ترویج فرهنگ ورزش و تحرک در جامعه به ورزشکاران صبحگاه باغ گلشن لباس ورزشی از سوی شورای اسلامی شهر و شهرداری طبس اهدا شد.

✍️روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری طبس