🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

💠 اصلاح طرح هندسی و تعریض سه راه کشاورز از ساعاتی قبل آغاز شد.

🔹 این طرح با مصوبه ششمین دوره شورای اسلامی شهر و پس از چند ماه رایزنی و پیگیری با مدیریت مهندس #محمد_نصیری شهردار طبس و توافق ۱۴۵۰ مترمربع املاک حاشیه میدان فعلی؛ امروز سه‌شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ آغاز شد و شهرداری مصمم است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن به پایان رساند.

🔸 #سه‌راه_کشاورز یا همان میدان شهید نمر در نقطه اتصال انتهای خیابان کشاورز به خیابان ۱۵ خرداد قرار دارد که از نظر ترافیکی بدلیل محدودیت در تعریض و توسعه؛ برای رانندگان و همشهریان بویژه اهالی آن منطقه مشکلات جدی ایجاد کرده و تبدیل به یک نقطه حادثه‌خیز شده و یکی از درخواست‌های مکرر ساکنین پایین محله و دیهشک؛ اصلاح این مکان بود.

💠 حالا این میدان در حاشیه یکی از مناطق بکر کشاورزی شهر و البته منطقه مسکونی کشاورزان پرتلاش طبس، قرار است به پرچم اهتزاز جمهوری اسلامی ایران و المان کشاورز مزین شود تا این دو نمادی از حمایت تولید و تکریم کشاورزان سختکوش زیر سایه افتخارآفرین ایران سربلند باشد.

🔹پس از خرید سنگ‌شکن و راه‌اندازی کارگاه محصولات بتنی شهرداری؛ تامین ماشین آلات سنگین راهسازی؛ آماده‌سازی سایت‌های مسکن ملی؛ احداث پارک خطی شهید صدوقی؛ آسفالت گسترده معابر؛ اصلاح باغ گلشن در پیاده‌روها و حوض میانی؛ بازسازی رواق‌های بازار در طرفین خیابان خرمشهر؛ بازگشایی کوچه قمریه و… حالا نوبت به #میدان_کشاورز رسید تا چهره شهر بازهم تغییر کند.

✍️ روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری طبس