🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

هیئت امنای مسجد و حسینه حضرت امام جعفرصادق (ع) از شهرک #زیباشهر شامگاه دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ با مهندس #محمد_نصیری شهردار و مهندس راستینه رئیس شورای اسلامی شهر طبس دیدار و گفتگو کردند.

شهردار طبس در این نشست مشارکت‌ شهروندان با سیستم مدیریت شهری را لازم برشمرد و گفت: درآمد شهرداری کفاف رسیدگی فوری به شهر ندارد و شرایط مالی فعلی سرعت کار را کاهش می‌دهد اما حضور مردم در میدان و همراهی برای اجرای ‌پروژه‌ها می‌تواند قوت قلب شهرداری شود.

مهندس نصیری تصریح کرد: حضور همشهریان در اجرای پروژه‌ها باعث دلسوزی بیشتر در نگهداری نیز می‌شود و البته که نگهداری اماکن اصلاح شده یک ضرورت در مدیریت شهری است.

رئیس شورای اسلامی شهر طبس اولویت شورای ششم را رسیدگی به محلات کمتر توسعه یافته برشمرد و گفت: شرایط کاری ایجاد شده و برنامه کار جهادی شهردار محترم باعث شده که تمامی نیروهای شهرداری مشغول کار باشند و در حقیقت با کمبود نیروی کار مواجه هستند که اینجا لازم است حضور فیزیکی همشهریان را برای اجرای پروژه‌ها داشته باشیم.

در این نشست که مسئولان ادارات و دوایر شهرداری حضور داشتند؛ ضمن قدردانی از آقای #مرتضی_نوری شهروند طبسی ساکن در شهرک زیباشهر که در آرایش شهری پای کار زیباسازی بوده است؛پیرامون مشکلات موجود بحث و تبادل نظر شد و شهردار و رییس شورای اسلامی شهر به تشریح اقدامات قابل انجام در این شهرک براساس برنامه زمان‌بندی و اولویت‌‌ها پرداختند.

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر طبس