🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

رونمایی از طرح‌های جدید

? همزمان با فرارسیدن اعیاد فرخنده شعبانیه و در شب میلاد علمدار کربلا حضرت ابوالفضل (ع) مراسم رونمائی از طرح جدید میدان امام حسن عسکری(ع) در ۲۴ متری شهید باهنر با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمدی امام جمعه، مهندس رحیمی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان و آقایان حقانی و طاهری اعضای شورای اسلامی شهر و مهندس #محمد_نصیری شهردار طبس در محل مسجد امام حسن عسکری(ع) برگزار شد.

? در این مراسم که با برنامه های متنوع همراه بود؛ آقای مهدی صاحبی خواننده مطرح شهرستان با اهدای شاخه گل به امام جمعه، فرماندار ویژه و شهردار طبس از تلاش های آنها در راستای توسعه و پیشرفت منطقه قدردانی کرد.

? در طرح جدید میدان که مصوبه کارگروه عمرانی شهرداری و خروجی نظر کارشناسان شهرسازی است؛ از منظر بالا نام مبارک امام «حسن» روی میدان نقش بسته و مجهز به نورپردازی شایسته و المان آبشار طبقاتی می‌باشد و روی فضای سبز آن نیز برنامه‌ریزی شده است.

? آقایان حقانی و اکبرزاده معاونین فرماندار ویژه، آقای کدخدائی معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش، مهندس صادق زاده معاون شهردار و مهندس مریدا مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهری و شهروندان در این مراسم حضور داشتند.

نوروز امیدآفرین

طبس هر هفته یک تغییر

✍️ روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری طبس