🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

 

هیئت امنای هیئت‌های مذهبی شهر طبس با مهندس #محمد_نصیری دیدار و ضمن تبریک انتصاب وی بعنوان بیست و ششمین شهردار میقات‌الرضا؛ درباره موضوعات متعدد بحث و تبادل نظر کردند.

شهردار طبس در این دیدار که آقای سید مجتبی حقانی عضو شورای اسلامی شهر حضور داشت؛ از حُسن توجه خادمین اهل بیت (ع) به مدیریت شهری قدردانی کرد و گفت: ظرفیت نیروی انسانی شهرستان طبس یک پتانسیل ارزشمند است که هیئت امنای هیات مذهبی نمونه‌ای بارز از دلسوزی، تکاپو و پویایی در راستای توسعه این سامان هستند.

وی تصریح کرد: هرگاه وحدت داشتیم و کنار هم بودیم، خدمات خوبی به نفع مردم و منطقه انجام شده است و چون بسیاری از ظرفیت‌های شهرستان طبس بالقوه مانده و بالفعل نشده است باید با همگرایی و همدلی به سمت بهره‌برداری از سرمایه‌ها برویم.

مهندس نصیری به لزوم بسیج همه ظرفیت‌های شهرستان در راستای تعالی زیرساخت‌ها تاکید کرد و گفت: در مسیر توسعه طبس لازم است پیگیری جدی در مرکز کشور انجام شود و البته می‌طلبد که تمامی ادارات و نهادها به هم کمک کنند تا مجموعه اداری شهرستان در خدمت شایسته به مردم درآید.

شهردار طبس تصریح کرد: قانون برای حل مشکلات است، نه برای قفل شدن امور مردم و ضمن اینکه هیچوقت نباید شکسته شود اما یک مسئول باید از آن به نفع مردم استفاده کند.

وی تاکید کرد: تا مردم کمک و مشارکت نکنند، شهرداری نمی تواند خادم موفقی باشد.

این مقام مسئول افزود: معرفی طبس بعنوان چهارمین شهر زیارتی کشور و بسترسازی گردشگری مذهبی با همکاری هیئات ممکن می‌شود.

در این نشست صمیمی که شامگاه یکشنبه ۱۶ آبان ۱۴٠٠ انجام شد؛ هیئت امنای هیئت‌های مذهبی ابوالفضلی، فاطمی، حسینی، چهارده معصوم، صاحب‌الزمانی و امام حسن مجتبی طبس و صاحب‌الزمانی دیهشک حضور داشتند.
================
☎️سامانه تلفنی
۱۳۷
۰۵۶۳۲۸۳۰۱۳۷
٠۵۶۳۲۸۲۵٠٠٠
سایت شهرداری
tabas.ir
اینستاگرام
http://instagram.com/shahrdari.tabas
تلگرام
@tabasgolshan1310
✍️ روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر طبس