🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

IMG 4439

IMG 4439

به گزارش روابط عمومی شهرداری طبس، مجید بهارستانی یزدی شهردار طبس با همراهی اعضای شورای اسلامی شهر  با حضور در دبیرستان علوم اسلامی صدرا، دبستان نیکان، مدرسه رسول اکرم(ص) و دبستان 15 خرداد، فرارسیدن سال تحصیلی را تبریک گفتند.

  محمود امینی رئیس شورای اسلامی شهر، سید علی هاشمی نایب رئیس شورا، غلامحسین طاهری و زهرا  حسین پور اعضای شورای اسلامی شهر طبس در این بازدید حضور داشتند.

رئیس شورای اسلامی شهر طبس در جمع دانش آموزان دبیرستان صدرا گفت: اول مهر شروع بسیار مبارکی است. هیچ چیز در قرآن بیشتر از کسب علم و دانش مورد توجه قرار نگرفته است. پیام و خلاصه قرآن دعوت به مطالعه و اندیشیدن و تفکر است

امینی افزود: دوران نوجوانی بهترین زمان برای یادگیری و کسب علم و دانش است، باید قدر دوران تحصیل را بدانید چرا که  انسان هرچیزی را در این ایام فرا بگیرد در ذهن ماندگار می شود.

وی خاطرنشان کرد: باید به پدیده ها و روابط اشیا بصورت عمیق نگاه کنیم. بزرگان، شعرا، ادبا و همه کسانی که یاد و نامشان  در این سرزمین ماندگار شده است بخاطر درک و فهم و بینش و منش آنهاست که هموراه فراتر از زمان خود می اندیشیدند.

شایان ذکر است که کارکنان واحد آتش نشانی شهرداری طبس به مناسبت روز آتش نشان و هفته ایمنی، در مدارش حاضر شده و نکات لازم برای پرهیز از خطر و رعایت ایمنی در محیط خانه و مدرسه را به دانش آموزان گوشزد می کنند. 

عکس و خبر: روح الله امیری

 

[carousel source=”directory: images/news/1397/mehr/madares” limit=”20″ title=”no” title_link=”no” intro_text=”no” hoverpause=”no”]