🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

3E0A5417

3E0A5417

به گزارش روابط عمومی شهرداری طبس، در این دیدار در خصوص اهمیت معادن زغالسنگ طبس، برنامه های توسعه شرکت زغالسنگ پروده، سهم دو درصد معادن، مشکلات پیش رو راهکارهای تعامل و همکاری دوجانبه، گفتگو و تبادل نظر شد.

احداث مرکز خرید، مشارکت در توسعه زیرساخت های شهرستان، احداث پد برای هلیکوپتر اورژانس، حمایت از کالاهای ایرانی و احداث پردیس آموزشی، پژوهشی و فرهنگی ورزشی زغالسنگ پروده طبس از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

محمود امینی رئیس شورای اسلامی شهر طبس با اشاره به حضور دو میلیون زائر و مسافر در ایام نوروز گفت: شهرستان طبس ظرفیت توسعه گردشگری را دارد و باید تلاش کنیم که در افق چند ساله آینده، زیرساخت های لازم برای حضور 10 الی 15 میلیون گردشگردر سال افزایش یابد.

مجید بهارستانی شهردار طبس در این جلسه از مدیرعامل شرکت زغالسنگ پروده بابت احداث پیاده رو بلوار امیرالمومنین(ع) و فضای سبز آن تقدیر و تشکر نمود و برای همکاری شهرداری در نصب المان میدان زغالسنگ اعلام آمادگی کرد.

مدیرعامل شرکت زغالسنگ پروده طبس با ارائه گزارشی از عملکرد شرکت گفت: با توجه به دانش فنی و توانمندی های پرسنل لازم است محدوده های جدید معدنی ثبت و نسبت به تکمیل اکتشافات آن جهت فعالیت های آتی شرکت اقدام گردد.

رمضان کریتی افزود: برای سال 1397 خرید تجهیزات پیشروی معادن، افزایش راندمان کارخانه زغالشویی، تصفیه آب خروجی معدن یک جهت مصرف در کارخانه زغالشویی، راه اندازی سیستم تخلیه گاز به منظور استخراج متان از لایه های زغال و تولید برق و حرارت از گاز متان خروجی معدن در دستور کار قرار دارد.

 

[carousel source=”directory: images/news/1397/ordibehesht/coal” limit=”9″ title=”no” title_link=”no” intro_text=”no” hoverpause=”no”]